LotuZ Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 hallo, hvis jeg skal sammenligne en apple prossesor og en intel f.eks. hvor mangen Ghz blir da en 867 MHZ apple sammenlignet med en intel prossesor? håper dere fårstod hva jeg lurer på Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det er jo et vanskelig spørsmål da arkitekturen er meg bekjent ganske så forskjellig, har det vært lik arkitektur på prosessorene så ville mac og pc kjøre samme versjon av programvare, men det er forskjellige versjoner de kjører og da må arkitekturen være forskjellig. Mac`en er best til redigering og tegne/grafikk programer så vidt jeg vet så den yter vel besdre en x86 cpuer på det området. Lenke til kommentar
LotuZ Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 oki, takk skal du ha! Så det går ikke ann og sammenligne eller noe sånt, i det hele tatt? Ja,ja men er 867 MHZ bra på en mac da? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 oki, takk skal du ha! Så det går ikke ann og sammenligne eller noe sånt, i det hele tatt? Ja,ja men er 867 MHZ bra på en mac da? Vet ikke, prøv å hør i et mac forum som du finner her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå