haugene Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg har et 3com aksesspunkt og har trådløst nettverk hjemme og har bra signal. Men så, forsvinner internett i 3-6 sekunder og kommer igjen. Jeg tror at nettverkskortet søker etter bedre tilkoblinger eller noe. At den prøver å finne et nytt og bedre aksesspunkt å koble til ... Hvordan stopper jeg den fra å gjøre dette? På forhånd takk Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Tror ikke det er det. Sjekk om du har merket av for aktiver IEEE 802.1x-godkjenning for det aktuelle nettverket. Hvis du har det.. Så ta bort hakene. Dette kan fikse problemet. Endret 22. september 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 jeg hadde samme problemet med en 3com ax-punkt og et 3com trådløst pcmcia kort. Da kjørte jeg nyeste driver på kortet. Hvis jeg installerte noen eldre drivere (fra juli tror jeg), så funket deft helt fint.. Lenke til kommentar
haugene Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Sjekk om du har merket av for aktiver IEEE 802.1x-godkjenning for det aktuelle nettverket Jeg var inne og kikka, men siden var bare grålagt, jeg kunne ikke velge noe. Og i bunnen stod det: "IEEE 802.1x-godkjenning fungerer ikke i datamaskin til datamaskin-nettverk (ad hoc) eller i nettverk der datakryptering er deaktivert." Dette betyr vel at den ikke er merket av. Men, jeg bruker denne bærbare på skolen også... Og der har jeg samme problemet. Så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå