Gå til innhold

Problemer med Kazaa lite

cornhoolio

Anbefalte innlegg

Jeg innstallerte Service Pack 2 for XP for noen dager siden og etter det har Kazaa lite fungert dårlig, jeg får åpnet programmet, men filene sliter med å laste ned, før lastet ned 10-20 filer samtidig med ålreit hastighet, nå er jeg heldig hvis jeg får en fil som laster ned på utrolig treg hastighet.

Er det noen som har vært borte i det samme og/eller har noen gode tips.

Kan det være at filene jeg hadde påbegynt å laste ned før jeg innstallerte sp2 ikke fungerer i sp2???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg skrudd av firewall, sjekket at det ikke er huket av i "skip item if DL speed is above"-boksen i tillegg til at jeg har restartet, allikevel så vil den ikke laste ned.

I tillegg drar k-lite nå nesten alt minnet på maskinen noe den ikke gjorde før jeg innstallerte sp2.

Alle gode forslag tas fortsatt i mot :-)

Lenke til kommentar

Hvis alt du laster ned er innenfor samme tema eller har samme ordet i seg så er det ofte at det funker å søke etter det mens du laster ned, eller høyreklikk på hver enkelt fil og "find more sorces"!

Men et lite råd; Sett at det ikke er bilder eller musikk som er relativt skjeldne så er det som regel best å bruke DC++ :yes:

Dette ble kanskje litt på kanten i forhold til retningslinjene kanskje, men...

Lenke til kommentar

2.4.3 er en relativt gammel versjon nå, men det er også den siste offisielle versjonen av Kazaa Lite K++. Utviklingen har blitt lagt ned på, grunn av trussel med søksmål fra Sharman, men det er folk som har fortsatt utviklingen på privat basis. Noen eksempler er Clean KMD (denne bruker jeg) og Kazaa Lite Resurrection. Vet ikke om jeg kan legge ut link her, så lar lar være i første omgang. Er det noe jeg kan er det Kazaa Lite :p

Lenke til kommentar
http://www.itavisen.no/art/1304241.html

Fant en artikkel i IT-avisen som sier at SP2 er grunnen til problemene mine, er det noen som vet om det er mulig å komme rundt disse problemene?

Er det evt. mulig å avinnstallere SP2?

Det er ikke SP2 sin skyld. I så fall burde du oppgradere til Clean KMD 2.4.4 som fungerer helt fint her. Det skal ikke ha noe å si, for det er bare tilleggsprogrammene som er oppdatert der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...