odds Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 når jeg skal prøve å innstallere noen spill får jeg en feilmelding fra installshield, det er ikke noe som står hva som er feil. kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 kansje noen av sys filene tuller litt. Når du har en gamer pc gjelder det vel å være godt oppdatert hele tiden med drivere og SP osv. HAr ikke så peiling på spill, men kan kansje hjelpe med noen updates eller reinstall av windows. DirectX 9.0b eller no er vel viktig for tiden også.. Lenke til kommentar
bender Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Ofte med uventede installshield feil i de tilfellene jeg har vært borti det, har det som oftest kommet av at innstallasjonsfilen(e)/arkivene inni installshield pakken er korrupt. Hvis du instalerer fra CD, prøv å kopiere cden eller den aktuelle mappen hvor filene ligger på. Er det install filer som er lastet ned fra nettet er det bare å laste de ned på nytt. Er filen svært stor kan også økning av page filen i windows hjelpe. Hadde noen håpløse tillfeller hvor nedlastning fra iexplorer ble korrupt fordi page fila til systemet ikke kunne holde temp fila som lages....vet ikke om det er et problem i nyere system idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå