Ksungam Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 noen som har et bra program som stopper popups?? trenger ikke være så veldig avansert.. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Ad aware, spybot search and destroy, og google toolbar. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 noen som har et bra program som stopper popups?? trenger ikke være så veldig avansert.. google toolbar Og kjører du xp så last ned sp2 og da har ie en innebygget pop up stopper, sp2 finner du her Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 til teknikeren: så det tok veldig stor plass, vil gjerne vite nøyaktig hva det gjør før jeg laster ned... hehe til Atomet: har ad-aware allerede, men jeg har sett noen progz som har stoppet dem fra å komme opp på skjermen, og så sto det liksom hvor mange som hadde blitt blokert og sånn.. er det noen av progza du foreslo som gjør dette?? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det tetter vel endel sikkerhetshull osv, ja så inneholder denne sp1 også.... Derfor den er så stor. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 GuardBar er bra! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 GuardBar er bra! Det er det uenighet om les innlegget til eburger68. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 til teknikeren: så det tok veldig stor plass, vil gjerne vite nøyaktig hva det gjør før jeg laster ned... hehe til Atomet: har ad-aware allerede, men jeg har sett noen progz som har stoppet dem fra å komme opp på skjermen, og så sto det liksom hvor mange som hadde blitt blokert og sånn.. er det noen av progza du foreslo som gjør dette?? Google Toolbar Funker som fy. På den står det hvor mange vinduer som er blokkert. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 takker for alle svar men jeg har faktisk en på pcen nå som følger med windows, kom da jeg la inn service pack 2 til win xp Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 sku nett anbefale sp2 .... for et fjaseforum, ingen som har installert sp2 og kjøre ie tydligvis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå