Gå til innhold

Noen vert borti lignendes?

Stian Jevnaker

Anbefalte innlegg

Fikk en del stasj som jeg bestillte av 3dfxcool i dag, bla en slik blå acrylic vanntank som mann setter i en av cdrom slottene...men da jeg kikka litt næremere på den, så virka det som om kun halve fronten var limt fast! Kunne lixom bøye ut frontplata...skal ikke disse være trykktesta i fra fabrikk da??? Mener det står på hjemmesida dems...Har nå sendt dem mail da, men er ergeli og måtte vente enda lengre!!! :thumbdown: :mad:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott at det ordnet seg! Service varierer veldig rundt omkring, det skal være sikkert, men det varierer også fra hvilken ansatt man snakker med, så jeg skal ikke dømme noen bedrifter heller.

Skal holde en knapp på 3dfxcool på grunn av dette - selvom jeg så inderlig hater Mamut-webshopløsningene :p

Lenke til kommentar

Det der er fint, att dem hever seg over andre web-shops og bare, ehm, clas olson selger en tube silikon som er perfekt til jobben..

Har opplevd guuud vet hvor mange ganger att jeg har feks fått feil vifte, jeg vil att maskinen skal være stille, ikke blåse seg igjenom veggen og fortsette jakten på postmannen..

Men det der er positivt. Så jeg vil mest sannsynelig handle med 3dfxcool.no i fremtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...