Lisa_Nilsen Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 hehe... jeg har hatt noen problemer med pc'en i det siste jeg klarte å svi CPU'en ! (tror jeg) pc'en starter, men ingenting kommer opp på skjermen. har hatt problemer med dette før, men da var det hk'et. kan ikke være hk'et denne gangen for jeg har prøvd med to hk. Så jeg lurer på om det kan være noe annet enn CPU'en ? hvis jeg har svidd CPU'en skjønner ikke helt hvordan cpu'en kom opp i 80-90 grader :S for jeg hadde på cpu viften... Kan jeg få erstatning hvis det er cpu'en ? Lenke til kommentar
VeritaMortem Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 hvis jeg har svidd CPU'en skjønner ikke helt hvordan cpu'en kom opp i 80-90 grader :S for jeg hadde på cpu viften... Var kjøleren montert riktig? Riktig mengde kjølepasta? Hvilken Cpu er det snakk om? Mye som kan gå galt vet du... Lenke til kommentar
Lisa_Nilsen Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 AMD Athlon XP 2800 + etter at jeg hadde tatt av cpuvifta, tok jeg ikke på noe ny kjølpasta........ cpu vifta satt fast Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Les goopguiden så skjønner du hvorfor det skal være goop mellom vifte og cpu. Du vil nok oppleve et tempratur fall hvis du gjør det rett. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå