Andy cap Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 har kjøpt ny prossor, hovedkort og ram for en stund siden har lagt merke til at cpu tempraturen svinger voldsomt no ligger cpu på 60 av å til ligger den på 35 og 45. er det normalt at tempraturen er sånn? hakke så god peiling på data Lenke til kommentar
radivx Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 si litt hvilket hovedkort og CPU... kan være feil i bios Lenke til kommentar
VeritaMortem Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Stoler ikke på de målingene der.. Min 2.53 p4 viser ca 60 grader idle med Thermaltake Spark 7+ vifte, 5 80mm vifter + en 92 mm vifte (chieftec dragon bigtower), helt korrekt montering av cpu kjøleren i might add.. Kjøleren er faktisk nesten kald når jeg tar på den etter bruk.. Konklusjon; ikke stol blindt på de målingene.. (har et crappy abit bg7e hk med nyeste bios om noen lurer) edit: leif.. Endret 22. september 2004 av VeritaMortem Lenke til kommentar
Andy cap Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 (endret) si litt hvilket hovedkort og CPU...kan være feil i bios har msi nforce 3 250gb hovedkort og amd 64 2800 bruker core center til å sjekke tempen Endret 22. september 2004 av Andy cap Lenke til kommentar
srbz Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Windows XP? Ctrl + Alt + Delete > Ytelse > Hvor mange prosent yter CPUen din i snitt? Er du med i noe Folding @ Home eller noe? Hadde selv konstant 100% da jeg drev med det, så tempen lå på sånn 55 grader minst. Droppa det da... Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 hvis du vil ha nøyaktig kjøp deg tempraturmåler Lenke til kommentar
Andy cap Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Windows XP? Ctrl + Alt + Delete > Ytelse > Hvor mange prosent yter CPUen din i snitt? Er du med i noe Folding @ Home eller noe? Hadde selv konstant 100% da jeg drev med det, så tempen lå på sånn 55 grader minst. Droppa det da... cpu bruken ligger på 0 - 4% no så trukke de er det som er problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå