CrackaBoi Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Skal lage film. Hvor får jeg tak i slosse lyder, skyte lyder ol? takker Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 skytelyder finner jeg massevis av på morpheus fildelingprogrammet. folk i usa som har tatt opp seg selv på skytebanen osv... :smile: Lenke til kommentar
marken Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Bruk lydene fra CounterStrike. Der finner du masse vaapenlyder med godt opptak. Det som kan vaere lurt aa gj0re, er aa "dempe" lydeffekten litt slik at det virker naturlig i scenen. Litt rart hvis all lyd har daarlig kvalitet, saa kommer skytinga i god kval. Eksprimenter litt for aa finne det som passer =) Lenke til kommentar
loadmaster Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Hei du. Du burde prøve http://www.findsounds.com Nederst på siden finner du en link til Sound Types. Det er ikke en lyd jeg ikke har funnet der. Den er meget god. Lykke til Loadmaster. Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 takk! Jeg skal lage film på pc. denne linken er et stort hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå