Muteki Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Vil prisene gå ned på LCD skjermer til jul? eller vil det ikke bli no pris endring? DarkX Lenke til kommentar
ketle Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Alle sier at prisen skal gå ned rundt nyttår. Jeg venter iallefall 2 måneder til før jeg kjøper meg LCD skjerm. Søk på artikler på forumet og på www.hw.no og på www.digi.no Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 OK. Hadde ikke tenkt å kjøpe nå. Bare lurte på om prsiene ville gå ned til jul/nyttår siden da har jeg kanskje tenkt til å kjøpe en. Har hørt at det skal komme noen konge skjermer nærmere nyttår. Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Alt går ned i pris, det er bare spørsmål om når Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Alt går ned i pris, det er bare spørsmål om når Siste tall jeg har fra panelprodusentene i Asia sier en nedgang på 10% mot slutten av året. MEN: Produsentene av nøkkelkomponenter i Asia signaliserer nå om at de ikke er villige til å senke prisene mer. De venter en stagnasjon i LCD-markedet og vil sikre seg høyere avanse for å motvirke dalende salg. Dette gjør de heller på forhånd enn på etterskudd. Spørsmålet er da hvor store marginer panelprodusentene har å jobbe med. Kommer stagnasjonen må de også sørge for å ha en høyere avanse som sikrer penger i kassa... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hvor mye penger utgjør det hvis panelene blir billigere da? Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 5-10% for sluttbrukern tipper jeg. Det hele avhebger av hvor mye mellomleddene putter i egen lomme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå