Gå til innhold

Beste online spill

Anbefalte innlegg

Jeg spiller kun cs og lurer på om det er noen andre HL mods, eller andre online spill som du tror en cs-frelst spiller vil like? Har prøvd day of defeat og synes det også er ganske bra. Er åpen for alle forslag selv om det ikke er en hl mod. Hvilket online spill er best? Sett bort i fra Everquest, Anarchy og andre betal per mnd spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1374861

NIMDA! hei! long time:)

SC/BW er fun da, men det er jo ikke litt samme sjanger som CS engang...

Quake 3 er jo gøy, men der vil jeg si nivået på internettspilling ligger ganske høyt, det vil si det er ikke så "newb vennlig" som CS kan vere på public servers. tar litt tid å komme inn i det.

Lenke til kommentar

TO, eller såkalt TacticalOps.

Er egentlig herming etter CS, men grafikken er mye bedre, spesielt i den nye 3.15 versjonen.

Det er folk som jeg kjenner som spiller CS og plutselig har gått over til TO 3.15.

Du burde prøve det. Det er en UT mod. Det er ikke så populært som CS, men det er sånn ca. 500 servere klokken 19, så dem er det ikke mangel på... :smile:

Her kan du laste det ned gratis(du må ha UT):

http://www.tactical-ops.to

Det er stort, så det er selfølgelig ikke beregnet for folk med modem eller ISDN, men hvis du kjenner en med bredbånd så er det absolutt anbefalt og skaffe det.

Det er anbefalt for alle andre som er CS fans og, bare last det ned og bruk en time eller to til og bli vant til det. Hvis du syntes det er kjedelig så går du bare tilbake til CS igjen...

Grafisk sett så kan ikke TO sammenlignes med CS.

Men hvis du får et dårlig førsteinntrykk så kan det være fordi noen av texturene er litt dårlige på enkelte baner. :smile:

Abit KG7 Raid :: AMD TBird 1400 MHz :: 256 MB DDR RAM ::

GeForce 3 Ti200 64 MB :: IBM 60GXP 41GB ::

Creative SB Live! Player 5.1 :: TT Volcano 7+ ::

[ Denne Melding var redigert av: sanoj_20 på 2002-05-13 13:42 ]

Lenke til kommentar

1. Tactical Ops (UT)

2. Strike Force (UT)

3. Urban Terror (Q3)

4. Infiltration (UT)

5. Navy Seals: CO (Q3)

Til HL spiller jeg kun 1 mod, og det er Day Of Defeat. (har nå kommet i 2.1 btw)

Siden du liker CS best, vet jeg ikke om disse spillene faller i smak:

- Ghost Recon

- Rogue Spear

- Delta Force: Land Warrior

Men du kan jo give them a try?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

C&C renegade, er det en blandig av slik ovenfra, taktisk spill og ett slags FPS spill? har hørt at du ikke kan bygge, men kjøpe ting og styre enkelte soldiers. har hørt en del rart om det. noen som kan forklare som har spillt det?:)

Lenke til kommentar

Fps med kjøretøy.

Kjøretøy (og de heftigere karakterene) kjøpes, og pengene tjenes ved at harvesteren kommer inn (denne må derfor beskyttes)

Målet er å ødelegge fiendenes base, og ødeleggelse av enkeltbygninger hemmer motstanderen.

Dessuten er det dypt skuffende, og ikke verdt fullpris.

Lenke til kommentar

Firearms.. uten tvil :smile: ( http://www.firearmsmod.com )

Kommer ut i ny versjon om noen dager; som beta-testerene sier er såpass mye bedre enn den gamle versjonen at du kan ikke samenligne dem (har 7 medlemer fra min community blant beta-testerene :wink: )

Day of Defeat er oxo bra.. :smile:

Operation Flashpoint skal være helt topp - men du må ha ganske god linje+maskin for å kjøre det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...