Gå til innhold

Må ha nytt skjermkort innen fredag!

eQunix

Anbefalte innlegg

tror jeg drar med meg en AMD proessesor i samme slengen jeg, noen ideer om noe nice som passer pent sammen med det forhåpentligvis nye NVIDIA kortet mitt? til en ikke all for høy pris  :D

Hva er poenget med å kjøpe helt nytt?? Da må no du ha nytt hovedkort og...

Det du har nå funker perfekt til cs...

tydeligvis ikke, som crowjewel sier :) eller er det bare skjermkortet som er buga?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har faktisk prøvd og bytte den ut med et FX 5900 (tror jeg det var) og da fikk jeg 100fps konstant, jeg har 1024mb ram jeg og =)

høres rart ut, sikker på at du ikke forcer AA og AF i instillinger for skjermkortet?

hadde også dobbeltsjekka at du ikke kjører d3d

testa 3d mark og fillrate på skjermkortet?

Endret av crownjewel
Lenke til kommentar
Dette er ett veldig bra kjøp :thumbup:  Bestill med en gang, du kommer ikke til å angre...!!

Du skal ha kortet på fredag.. ;)  da må du bestille det med expresspost (eller hva det heter...) For ikke f*** om kortet kommer frem til fredag.. :whistle: Bestiller du idag, så sender de kortet i morgen... Du får det tidligst på lørdag...

Helt dønna enig, kjøp det kortet du kommer helt sikkert ikke til å angre. Du må iallefall IKKE gå for ati :thumbup:

Kan du begrunne hvorfor han absolutt ikke skal gå for et ATI kort?

Og til trådstarter. Hadde jeg vært avhengig av å få et kort til fredag, hadde jeg gått i en butikk og kjøpt det. Et par hundringser dyrere kanskje, men da er det 100% sikkert at du har det til fredag. Nå vet jeg ikke hvor du bor dog...

Siden du skal bruke rundt 4000, er dette en fin oversikt over hvordan noen av toppmodellene yter. http://www20.graphics.tomshardware.com/gra...0504/index.html

Er det mange butikker som selger de nyeste grafikkortene da... TVILER...

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Dette er ett veldig bra kjøp :thumbup:  Bestill med en gang, du kommer ikke til å angre...!!

Du skal ha kortet på fredag.. ;)  da må du bestille det med expresspost (eller hva det heter...) For ikke f*** om kortet kommer frem til fredag.. :whistle: Bestiller du idag, så sender de kortet i morgen... Du får det tidligst på lørdag...

Helt dønna enig, kjøp det kortet du kommer helt sikkert ikke til å angre. Du må iallefall IKKE gå for ati :thumbup:

Kan du begrunne hvorfor han absolutt ikke skal gå for et ATI kort?

Og til trådstarter. Hadde jeg vært avhengig av å få et kort til fredag, hadde jeg gått i en butikk og kjøpt det. Et par hundringser dyrere kanskje, men da er det 100% sikkert at du har det til fredag. Nå vet jeg ikke hvor du bor dog...

Siden du skal bruke rundt 4000, er dette en fin oversikt over hvordan noen av toppmodellene yter. http://www20.graphics.tomshardware.com/gra...0504/index.html

bor i oslo :)

Endret av eQunix
Lenke til kommentar
takk for hjelpen =) jeg gikk for MSI GeForce 6800 GT 256MB og bestillte det som express over natten, håper det er verdt det, takk :)

Hmmm... du vurderte ikke dette: MSI GeForce 6800 128MB DDR AGP, NX6800-TD128, DVI/TV-Out, Retail, som burde holde i massevis til CS og det meste annet??

Neinei, du får jo uansett et mye bedre kort da, godt mulig du trenger det - hva vet vel jeg... Grattis...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...