eQunix Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 ja, nå har mitt ATI 9800 "pro" 128mb fucka seg helt, så jeg trenger et nytt et, har lenge planlagt og invistere i et nytt skjermkort ettersom det meste jeg spiller er cs og med 9800 får en den kjente "fps bugen" som gjør at jeg har fra 40-100 i fps. Ja, jeg skal også på et lan nå til helga (drar på fredag) så jeg trenger et kort til da, hadde tenkt og bestille i dag og da får jeg det vel også på fredag? spørsmålet er; hvilket kort skal jeg velge?, det er jo så mange Har rundt 4500,- og rutte med, så etter X800XT kortet men det var ingen butikker som hadde det inne. takk =) paste gjerne url til korte du mener jeg burde kjøpe, skal helst være på lager så jeg får det til fredag, takk takk =) Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Dette er ett veldig bra kjøp Bestill med en gang, du kommer ikke til å angre...!! Du skal ha kortet på fredag.. da må du bestille det med expresspost (eller hva det heter...) For ikke f*** om kortet kommer frem til fredag.. Bestiller du idag, så sender de kortet i morgen... Du får det tidligst på lørdag... Endret 22. september 2004 av Prebo Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) ville heller gått for 6800 gt eller x800 pro istedenfor x800xt. xtkortet er veldig dyrt, vil ikke si det er vert det... edit: litt sein kanskje Endret 22. september 2004 av El-Hadji Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Dette Kanskje? Også ett bra kjøp, men MSI har bedre kjøler... Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 (endret) ja, takk for forslagene... bestiller kanskje det 6800 kortet, er det bra kjøling på det? sånne bundel packs trenger jeg ikke =) fortsett og komme inn med forslag, bestiller innen 18.00 edit: er det sant at nvidia kort fungerer bedere med intel med amd eller motsatt? har intel Endret 22. september 2004 av eQunix Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) ja, takk for forslagene... bestiller kanskje det 6800 kortet, er det bra kjøling på det? sånne bundel packs trenger jeg ikke =) fortsett og komme inn med forslag, bestiller innen 18.00 Det MSI kortet jeg linket til har veldig bra orginalkjøler, så den er veldig stille + den kjøler bra... edit: er det sant at nvidia kort fungerer bedere med intel med amd eller motsatt? har intel nei, det er ikke sant.... Endret 22. september 2004 av Prebo Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Dette er ett veldig bra kjøp Bestill med en gang, du kommer ikke til å angre...!! Du skal ha kortet på fredag.. da må du bestille det med expresspost (eller hva det heter...) For ikke f*** om kortet kommer frem til fredag.. Bestiller du idag, så sender de kortet i morgen... Du får det tidligst på lørdag... Helt dønna enig, kjøp det kortet du kommer helt sikkert ikke til å angre. Du må iallefall IKKE gå for ati Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 ja, takk for forslagene... bestiller kanskje det 6800 kortet, er det bra kjøling på det? sånne bundel packs trenger jeg ikke =) fortsett og komme inn med forslag, bestiller innen 18.00 Det MSI kortet jeg linket til har veldig bra orginalkjøler, så den er veldig stille + den kjøler bra... edit: er det sant at nvidia kort fungerer bedere med intel med amd eller motsatt? har intel nei, det er ikke sant.... virker sånn, for venna mine med 9800 pro og AMD får ikke fps bugen, mens alle de med INTEL får den og har 5-6 venner med dette kortet ++ amd & intel Lenke til kommentar
apwr Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Du må iallefall IKKE gå for ati Saklig utsagn! Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) ja, nå har mitt ATI 9800 "pro" 128mb fucka seg helt, så jeg trenger et nytt et, har lenge planlagt og invistere i et nytt skjermkort ettersom det meste jeg spiller er cs og med 9800 får en den kjente "fps bugen" som gjør at jeg har fra 40-100 i fps.Ja, jeg skal også på et lan nå til helga (drar på fredag) så jeg trenger et kort til da, hadde tenkt og bestille i dag og da får jeg det vel også på fredag? spørsmålet er; hvilket kort skal jeg velge?, det er jo så mange Har rundt 4500,- og rutte med, så etter X800XT kortet men det var ingen butikker som hadde det inne. takk =) paste gjerne url til korte du mener jeg burde kjøpe, skal helst være på lager så jeg får det til fredag, takk takk =) Kjente fps bugen? du klarer å dra 100fps med alt fra 9600 og oppover, bare du ikke har på AA osv pass også på ay du kjører openGL ikke D3d. Hvis du har disse instillingene er nok grunnen til at du har bad fps det at cpu og minne er for dårlig. Dvs, at du vil få akkurat like dårlig fps om du kjøper deg ett x800 eller 6800 edit vi snkker om cs 1.6 iks? ikke cs:s beta Endret 22. september 2004 av crownjewel Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Du må iallefall IKKE gå for ati Saklig utsagn! Ikke gidd å bry deg.. Det blir bare krangel ut av det... Han har ikke peiling, bare tror han har det... med mindre han begrunner sine uttaleser.. Endret 22. september 2004 av Prebo Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 (endret) ja, nå har mitt ATI 9800 "pro" 128mb fucka seg helt, så jeg trenger et nytt et, har lenge planlagt og invistere i et nytt skjermkort ettersom det meste jeg spiller er cs og med 9800 får en den kjente "fps bugen" som gjør at jeg har fra 40-100 i fps.Ja, jeg skal også på et lan nå til helga (drar på fredag) så jeg trenger et kort til da, hadde tenkt og bestille i dag og da får jeg det vel også på fredag? spørsmålet er; hvilket kort skal jeg velge?, det er jo så mange Har rundt 4500,- og rutte med, så etter X800XT kortet men det var ingen butikker som hadde det inne. takk =) paste gjerne url til korte du mener jeg burde kjøpe, skal helst være på lager så jeg får det til fredag, takk takk =) Kjente fps bugen? du klarer å dra 100fps med alt fra 9600 og oppover, bare du ikke har på AA osv pass også på ay du kjører openGL ikke D3d. Grunnen til at du har bad fps er nok heller det at cpu og minne er for dårlig. Dvs, at du vil få akkurat like dårlig fps om du kjøper deg ett x800 eller 6800 har 2.6 GZ intel ja, 1.6.. har prøvd så og si alt =) ALT! da mener jeg ALT! bortsett fra og bytte ut prosessor eller skjermkort Endret 22. september 2004 av eQunix Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) ja, nå har mitt ATI 9800 "pro" 128mb fucka seg helt, så jeg trenger et nytt et, har lenge planlagt og invistere i et nytt skjermkort ettersom det meste jeg spiller er cs og med 9800 får en den kjente "fps bugen" som gjør at jeg har fra 40-100 i fps.Ja, jeg skal også på et lan nå til helga (drar på fredag) så jeg trenger et kort til da, hadde tenkt og bestille i dag og da får jeg det vel også på fredag? spørsmålet er; hvilket kort skal jeg velge?, det er jo så mange Har rundt 4500,- og rutte med, så etter X800XT kortet men det var ingen butikker som hadde det inne. takk =) paste gjerne url til korte du mener jeg burde kjøpe, skal helst være på lager så jeg får det til fredag, takk takk =) Kjente fps bugen? du klarer å dra 100fps med alt fra 9600 og oppover, bare du ikke har på AA osv pass også på ay du kjører openGL ikke D3d. Grunnen til at du har bad fps er nok heller det at cpu og minne er for dårlig. Dvs, at du vil få akkurat like dårlig fps om du kjøper deg ett x800 eller 6800 har 2.6 GZ intel sikker på at du ikke kjører direct3d? Viktig at du kjører openGL har nemlig en 2.4ghz p4 med 1024 ram og samma skjermkort og jeg har alltid 100fps på open gl Endret 22. september 2004 av crownjewel Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 ja, nå har mitt ATI 9800 "pro" 128mb fucka seg helt, så jeg trenger et nytt et, har lenge planlagt og invistere i et nytt skjermkort ettersom det meste jeg spiller er cs og med 9800 får en den kjente "fps bugen" som gjør at jeg har fra 40-100 i fps.Ja, jeg skal også på et lan nå til helga (drar på fredag) så jeg trenger et kort til da, hadde tenkt og bestille i dag og da får jeg det vel også på fredag? spørsmålet er; hvilket kort skal jeg velge?, det er jo så mange Har rundt 4500,- og rutte med, så etter X800XT kortet men det var ingen butikker som hadde det inne. takk =) paste gjerne url til korte du mener jeg burde kjøpe, skal helst være på lager så jeg får det til fredag, takk takk =) Kjente fps bugen? du klarer å dra 100fps med alt fra 9600 og oppover, bare du ikke har på AA osv pass også på ay du kjører openGL ikke D3d. Grunnen til at du har bad fps er nok heller det at cpu og minne er for dårlig. Dvs, at du vil få akkurat like dårlig fps om du kjøper deg ett x800 eller 6800 har 2.6 GZ intel sikker på at du ikke kjører direct3d? Viktig at du kjører openGL herregud, så klart kjører jeg OpenGL, ta meg ikke for en newb Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 ja, nå har mitt ATI 9800 "pro" 128mb fucka seg helt, så jeg trenger et nytt et, har lenge planlagt og invistere i et nytt skjermkort ettersom det meste jeg spiller er cs og med 9800 får en den kjente "fps bugen" som gjør at jeg har fra 40-100 i fps.Ja, jeg skal også på et lan nå til helga (drar på fredag) så jeg trenger et kort til da, hadde tenkt og bestille i dag og da får jeg det vel også på fredag? spørsmålet er; hvilket kort skal jeg velge?, det er jo så mange Har rundt 4500,- og rutte med, så etter X800XT kortet men det var ingen butikker som hadde det inne. takk =) paste gjerne url til korte du mener jeg burde kjøpe, skal helst være på lager så jeg får det til fredag, takk takk =) Kjente fps bugen? du klarer å dra 100fps med alt fra 9600 og oppover, bare du ikke har på AA osv pass også på ay du kjører openGL ikke D3d. Grunnen til at du har bad fps er nok heller det at cpu og minne er for dårlig. Dvs, at du vil få akkurat like dårlig fps om du kjøper deg ett x800 eller 6800 har 2.6 GZ intel sikker på at du ikke kjører direct3d? Viktig at du kjører openGL herregud, så klart kjører jeg OpenGL, ta meg ikke for en newb uanz er det ikke noe som heter ati bug, er bare det at nvidia er bedre kompatibel med open GL men 9600 og over skal du ikke merke dette. Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 tror jeg drar med meg en AMD proessesor i samme slengen jeg, noen ideer om noe nice som passer pent sammen med det forhåpentligvis nye NVIDIA kortet mitt? til en ikke all for høy pris Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) tror jeg drar med meg en AMD proessesor i samme slengen jeg, noen ideer om noe nice som passer pent sammen med det forhåpentligvis nye NVIDIA kortet mitt? til en ikke all for høy pris Hva er poenget med å kjøpe helt nytt?? Da må no du ha nytt hovedkort og... Det du har nå funker perfekt til cs... Endret 22. september 2004 av Prebo Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 ja, nå har mitt ATI 9800 "pro" 128mb fucka seg helt, så jeg trenger et nytt et, har lenge planlagt og invistere i et nytt skjermkort ettersom det meste jeg spiller er cs og med 9800 får en den kjente "fps bugen" som gjør at jeg har fra 40-100 i fps.Ja, jeg skal også på et lan nå til helga (drar på fredag) så jeg trenger et kort til da, hadde tenkt og bestille i dag og da får jeg det vel også på fredag? spørsmålet er; hvilket kort skal jeg velge?, det er jo så mange Har rundt 4500,- og rutte med, så etter X800XT kortet men det var ingen butikker som hadde det inne. takk =) paste gjerne url til korte du mener jeg burde kjøpe, skal helst være på lager så jeg får det til fredag, takk takk =) Kjente fps bugen? du klarer å dra 100fps med alt fra 9600 og oppover, bare du ikke har på AA osv pass også på ay du kjører openGL ikke D3d. Grunnen til at du har bad fps er nok heller det at cpu og minne er for dårlig. Dvs, at du vil få akkurat like dårlig fps om du kjøper deg ett x800 eller 6800 har 2.6 GZ intel sikker på at du ikke kjører direct3d? Viktig at du kjører openGL herregud, så klart kjører jeg OpenGL, ta meg ikke for en newb uanz er det ikke noe som heter ati bug, er bare det at nvidia er bedre kompatibel med open GL men 9600 og over skal du ikke merke dette. har faktisk prøvd og bytte den ut med et FX 5900 (tror jeg det var) og da fikk jeg 100fps konstant, jeg har 1024mb ram jeg og =) Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Dette er ett veldig bra kjøp Bestill med en gang, du kommer ikke til å angre...!! Du skal ha kortet på fredag.. da må du bestille det med expresspost (eller hva det heter...) For ikke f*** om kortet kommer frem til fredag.. Bestiller du idag, så sender de kortet i morgen... Du får det tidligst på lørdag... Helt dønna enig, kjøp det kortet du kommer helt sikkert ikke til å angre. Du må iallefall IKKE gå for ati Kan du begrunne hvorfor han absolutt ikke skal gå for et ATI kort? Og til trådstarter. Hadde jeg vært avhengig av å få et kort til fredag, hadde jeg gått i en butikk og kjøpt det. Et par hundringser dyrere kanskje, men da er det 100% sikkert at du har det til fredag. Nå vet jeg ikke hvor du bor dog... Siden du skal bruke rundt 4000, er dette en fin oversikt over hvordan noen av toppmodellene yter. http://www20.graphics.tomshardware.com/gra...0504/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå