PreZiDenT Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Ikke nok med at jeg har et problem med bl.a fps i diverse spill, nå har også musa begynt å henge seg. Jeg har tuklet mye i BIOS i det siste, selv om jeg ikke har cluet av hva som gjør hva. Jeg er ¨nok litt for sta til tider. Uansett, når et program loader, og da mener jeg ikke krevende program, men f.eks bare at jeg trykker på start i windows, så stopper den opp. Dette gjelder også i "krevende" spill som counterstrike. Skulle kjøpt en mac. Edit: Ja, specs ja: Asus A7N8X-e Deluxe hk 2500+ AMD 1,8 Ghz MSI GeForce 6800 Corsair 512 Mb Ram Endret 22. september 2004 av PreZiDenT Lenke til kommentar
Lisa_Nilsen Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 veldig peiling på pc har jeg ikke, men har du prøvd å scanne med diverse ad aware , spy remove eller noe sånt ?? norton anti virus finner ikke ormer og sånne ting... hjelp ikke stort å scanne med Norton, hvis det ikke har noe med *Virus* kan hende du finner noe her : http://www.download.com/3120-20-0.html?qt=...ware&tg=dl-2001 Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 veldig peiling på pc har jeg ikke, men har du prøvd å scanne med diverse ad aware , spy remove eller noe sånt ?? norton anti virus finner ikke ormer og sånne ting... hjelp ikke stort å scanne med Norton, hvis det ikke har noe med *Virus* kan hende du finner noe her : http://www.download.com/3120-20-0.html?qt=...ware&tg=dl-2001 Nei, har ingenting med det å gjøre. Skjedde en god stund etter at jeg var litt ufornøyd med ytelsen på skjermkortet og ville leke bajas i BIOS. Per dags dato har jeg ikke internett på den dataen. Lenke til kommentar
Lisa_Nilsen Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 prøvd med et annet skjermkort ??? kan hende ditt skjermkort er litt sliten etter *bajas* bøllene dine Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 prøvd med et annet skjermkort ??? kan hende ditt skjermkort er litt sliten etter *bajas* bøllene dine Det håper jeg så absolutt ikke. Det er helt nytt. Jeg vil tro det kun er noen innstillinger som gjør susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå