Rockmann Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Finnes det en sender som kan sende ting til radio feks en walkie talkie at man sender til en annen walkie talkie, men jeg mener at man har en sender som ser ut som en walkie talkie da så sender man inn på forskjellige frekvenser til bilradioen finnes det noe slikt ? man kan få kjøpt ? På forhånd takk Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 noen som vet ? Lenke til kommentar
Eu-Lars Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei. Jeg har en FM sender som du kan bruke i bilen, men det kommer jo litt an på hva du skal bruke den til. De jeg har er godt egnet til MP3 spillere. Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ble ikke slike FM-sendere til Mp3-spillere forbudt her for en stund siden? Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Hei. Jeg har en FM sender som du kan bruke i bilen, men det kommer jo litt an på hva du skal bruke den til. De jeg har er godt egnet til MP3 spillere. kan du gi meg link, eller bilde Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Det finnes nok, hvis ikke i norge så i utlandet ( eller du kan prøve å bygge en hvis du er fingernem). men uansett er det ikke noe vits i å tulle med det fordi det forstyrrer mest mulig radio og samband. Dessuten er det strengt ulovlig, spesielt uten tillatelse og diverse sertifiseringer. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 ok, skal google litt Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Kikk på QXL. HER For eksempel ! Endret 5. oktober 2004 av FallenA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå