Casperrob Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hei alle sammen Har fått nytt grafikkort og greier og lurer på en ting...... Med pakka fulgte det 3 ledninger/adaptere, den ene er med plugg inn til kortet og tre ledninger med rød grønn og blå ledning med kompositt plugg. I følge bruksanvisningen er dette en HDTV plugg. Den andre er en meter lang s-video ledning med samme plugg i begge ender (denne pluggen passer ikke in i grafikkorrtets inngang. Den tredje ledningen er litt spes. Den ene enden passer inn i grafikkortets utgang slik som den første i den andre enden er ledningen delt i fire: 2gule kompositt og 2 svarte S-video. Jeg har prøvde mange ulike varianter med disse ledningene, men det kommer ikke noe bilde på tven.... Har noen noe råd? Vil gjerne få det til Har kjøpt en Powercolour X800 Pro 256 GDDR Ram Vivo..... HJELP! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Har du aktivert TV-ut på pc'en da? Lenke til kommentar
Casperrob Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Den finner ikke noen tv tilkoblet etter at jeg har plugget ledningen i både på dataen og tven, jeg tvinger den til å skru den på, men allikevel ingen bilde, så ja. Det har jeg gjort Flere råd? Lenke til kommentar
_Net_Strider Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Den tredje ledningen er litt spes. Den ene enden passer inn i grafikkortets utgang slik som den første i den andre enden er ledningen delt i fire: 2gule kompositt og 2 svarte S-video. Det er den ledningen jeg bruker. Den er delt i video ut og inn derfor 4 deler. du kan velge om du vil bruke s-vidoe eller gule composit. Finn den som er video ut og plugg inn i video/TV/scartovergang etc.... Lenke til kommentar
Casperrob Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Okay, jeg tenkte det var noe i den duren... Skal se om jeg får mekka det innen de neste dagene, hvis ikke porster jeg ny her... Takk for rådene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå