Gå til innhold

smart club sin 200% dings på elektro varer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper dette ikke er feilpost, fant ingen bedre steder.

Men here goes, Logitech Z680 koster 4000 på smart club og rundt 2,500 på nettbutikker.

Hvilke butikker gjelder avtalen om 200% av melomlegget?

Admin, flytt denne hvis feilpost

Koster jo 3060,- hos Datakjeden, de gjelder vel :D

Lenke til kommentar

Har ikke erfaring med å benytte meg av deres 200% prisgaranti, men det står også at man skal kjøpe deres produkt, for å så komme med bevis på lavere pris. Da får man nok refundert differansen fremst i butikken.

Dersom de 'endrer' på prisen før kjøpet, hadde det vært fint om noen kunne bekrefte det.

Lenke til kommentar

hmm, spørs vel kanskje hvilken avd en en kjøper, har referet til prisgaranti før jeg har kjøpt og da setter de ned prisen og selger den slik, derimot når jeg har kjøpt varen, så går jeg ut av butikken og kommer tilbake med en utskrift fra en nettbutikk som har billigere, da får jeg 150 % av differansen (hvis produktet koster 1000 og differanse til billigste er 250 så får jeg utbetalt 375 kroner cash kontant..

RScue

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
min erfaring med lefdal er at man kan vise fram før man kjøper og så få 150% av mellomlegget

Det bør du egentli ikke ta sjangsen på. Når jeg prøvde det satte de ned prisen!

Det samme gjelder vel på Smartclub, så hvis du finner noe f.eks hos www.datakjeden.no som er billigere enn på Smartclub så drar du til smartclub å kjøper varen og så viser du dem et eller annet bevis på at det er billigere en annen plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...