chokke Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Håper dette ikke er feilpost, fant ingen bedre steder. Men here goes, Logitech Z680 koster 4000 på smart club og rundt 2,500 på nettbutikker. Hvilke butikker gjelder avtalen om 200% av melomlegget? Admin, flytt denne hvis feilpost Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Sist gang jeg var det sto det: Gjelder ikke nettbutikker. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 darn it. Da var det en dårlig avtale.Hvor mye koster Z680 på lefdal? Lenke til kommentar
Trot Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Håper dette ikke er feilpost, fant ingen bedre steder. Men here goes, Logitech Z680 koster 4000 på smart club og rundt 2,500 på nettbutikker. Hvilke butikker gjelder avtalen om 200% av melomlegget? Admin, flytt denne hvis feilpost Koster jo 3060,- hos Datakjeden, de gjelder vel Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Datakjeden er ikke nettbutikk nei, så der burde det gjelde Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Helt korrekt, stikk innom datakjeden og få utskrift på et pristilbud Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Kan man ikke bruke lista dems på internett? Lik pris der og vel? Lenke til kommentar
joebush Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Har ikke erfaring med å benytte meg av deres 200% prisgaranti, men det står også at man skal kjøpe deres produkt, for å så komme med bevis på lavere pris. Da får man nok refundert differansen fremst i butikken. Dersom de 'endrer' på prisen før kjøpet, hadde det vært fint om noen kunne bekrefte det. Lenke til kommentar
rscue Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 De endrer prisen hvis du kommer med et bedre tilbud fordi at da taper de ikke så mye, derimot kjøper du produktet og så viser fram pristilbud skal du ha 200 % av prisdifferansen utbetalt.. Slik er det iallefall hos lefdal RScue Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 min erfaring med lefdal er at man kan vise fram før man kjøper og så få 150% av mellomlegget Lenke til kommentar
rscue Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hmm, spørs vel kanskje hvilken avd en en kjøper, har referet til prisgaranti før jeg har kjøpt og da setter de ned prisen og selger den slik, derimot når jeg har kjøpt varen, så går jeg ut av butikken og kommer tilbake med en utskrift fra en nettbutikk som har billigere, da får jeg 150 % av differansen (hvis produktet koster 1000 og differanse til billigste er 250 så får jeg utbetalt 375 kroner cash kontant.. RScue Lenke til kommentar
joebush Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Lefdal godkjenner priser hos nettbutikker? Det gjør i alle fall ikke Smart Club. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Lefdal har prisgaranti mot nettbutikker, men du må legge til evt. frakt. Hadde du sett på lefdal.com hadde du fått svar på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 min erfaring med lefdal er at man kan vise fram før man kjøper og så få 150% av mellomlegget Det bør du egentli ikke ta sjangsen på. Når jeg prøvde det satte de ned prisen! Det samme gjelder vel på Smartclub, så hvis du finner noe f.eks hos www.datakjeden.no som er billigere enn på Smartclub så drar du til smartclub å kjøper varen og så viser du dem et eller annet bevis på at det er billigere en annen plass. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 for eksempel å pronte ut prislista fra datakjeden? Lenke til kommentar
joebush Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Lefdal har prisgaranti mot nettbutikker, men du må legge til evt. frakt. Hadde du sett på lefdal.com hadde du fått svar på spørsmålet ditt. Takk! Har lurt lenge på hvorfor jeg ikke fikk noe fornuftig på lefdal.no Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ja, men du bør ha med noe som viser at de har lik pris i butikk som i nettbutikken. Lenke til kommentar
joebush Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Ja, men du bør ha med noe som viser at de har lik pris i butikk som i nettbutikken. Datakjeden er ikke nettbutikk. De har bare prisene på nettet på lik linje som Lefdal. (så jeg nå) Endret 26. september 2004 av joebush Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ok, joebush. My bad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå