Gå til innhold

Spraya i nærkamp i cs

Anbefalte innlegg

Jeg er en av de n00bsene som sprayer i nærkamp. Når du står med løpet langt opp i ræva på motstanderen sprayer vel alle, right? Jeg lurte på om når i ca. antall meter det ikke lønner seg å spraye. Hvor mange kulers burst lønner seg i halvt nærkamp, sånn ca 7 meter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1374861

kommer jo HEEEELT ann på våpenet da Nimda:)

AK så bør ikke en spray gå over 2-3 kuler, anna enn på close combat slik at du kan holde nede og trekke siktet under motstanderen (slik at rekylen treffer motstanderen).

Colt kan sprayene bli betraktelig lenger. 3-5 kuler går ann. ved en 5 kulers burst vil du ikke klare å trekke siktet sammen igjen så da kan du egentlig nesten gå inn i en full spray. selv bruker jeg 3 kulers bursts med Colt og syns det virker.

avstanden for spray er svært close. dvs sirka så brei som tredørene på dust/aztec er vil jeg si. hvis du aner hva jeg prater om:) burst bør vere ett valg som tar overhånd i flest situasjoner. selv om det av og til kan virke som burst virker bedre enn spray i en situasjon vil jeg si at det er pga. du rett og slett ikke kan burst godt nokk. en dårlig burst virker dårlig. burst må øves inn, og virker så utrolig mye bedre enn spray når det brukes klokt. selvom jeg syns dodging i 1.4 har blitt dårligere er dette fortsatt det beste valget syns jeg. flytt deg, burst, flytt deg, burst osvosv. en som sitter stille er lett og treffe. øving gjør mester :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...