eranro Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Endelig har jeg fått ut GF2mx, og hivd inn Powercolor Radeon 9600XT. Nå er det så mange drivere til ATI synes jeg, så jeg vet ikke hva jeg skal velge. Noen anbefalinger? Hvilke er det flest bruker? (jeg vil ha stabilt, men best ytende). Edit: Nå installerte jeg bare de som fulgte med, men det er jo vanligvis ikke de beste. Siden jeg bare har hatt Nvidia før, er jeg IKKE inni ATI-drivere.. Endret 22. september 2004 av eranro Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Catalyst 4.8 eventuellt 4.9. Etter hva jeg har forstått blir ikke ytelesen noe bedre med 4.9 så jeg kjører fortsatt 4.8. Stabilt som et fjell! Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Men 4.9 driveren er blitt bedre, ATi oppgraderte den med engang etter den kom!! Står i det nyeste pc-gaming world!! Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Men 4.9 driveren er blitt bedre, ATi oppgraderte den med engang etter den kom!! Står i det nyeste pc-gaming world!! Ok! Får prøve de nå da å se om de er bedre! PS:Skift avatar, animasjoner er ikke lov i følge retningslinjene for forumet! Lenke til kommentar
eranro Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Hva med disse Omega-driverne jeg har hørt snakk om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå