supermannen87 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Alt ser greit ut etter oppstart. Men etter 20 sec kommer d svart skjerm som varer i ca 1,5 sec før jeg så får normalt skjermbilde igjen. Men så går det ca 2 min så blir skjærmen svart, og den er svart i 1,5 sec før den så blir normal igjen.... Readoen X800 pro vivo er grafikkorte flashet til X800 xt........har hatt kortet en god stund men problemet kom i dag..... Har prøvd å innstallere driverne på nytt........ Så hva kan være galt? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 flashen har gått galt, du skulle aldri ha flashet Lenke til kommentar
supermannen87 Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 det er 2 måneder siden jeg flashet!!!!!!! å vell så d Det kom bare nå plutselig!!!!! Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 du skulle aldri ha flashet folk som kjøper vivo kjøper det vel bare fordi de vil flashe! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) hvis du ikke har noen problemer med grafikken så er det vel ingen problemer , lev med det. Endret 22. september 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Alt ser greit ut etter oppstart. Men etter 20 sec kommer d svart skjerm som varer i ca 1,5 sec før jeg så får normalt skjermbilde igjen. Men så går det ca 2 min så blir skjærmen svart, og den er svart i 1,5 sec før den så blir normal igjen.... Readoen X800 pro vivo er grafikkorte flashet til X800 xt........har hatt kortet en god stund men problemet kom i dag..... Har prøvd å innstallere driverne på nytt........ Så hva kan være galt? Det kan jo være noe galt med kortet, men det kan også som du sier være skjermen. Hvilken skjerm er det? Har du installert drivere til den eller bruker du Windows sine? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) La den stå i bios eller safemode i 2 min for å sjekke om det er hardware eller software. Endret 22. september 2004 av RulleRimfrost Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 La den stå i bios eller safemode i 2 min for å sjekke om det er hardware eller software. enig her! Lenke til kommentar
supermannen87 Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Har jo en helt ny lcd skjerm der driverne for skjermen er innstallert!!!!!!!! men jeg kan prøve safemode!!! Lenke til kommentar
supermannen87 Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Men som sagt kom dette nå..og jeg har hatt kortet og skjermen lenge... Skjermen er en samsung syncmaster 173T... Jeg glemte å si at jee kjørte noen windows update saker i går!!! Og d var i dag problemene kom. men jeg tok restore på pc en til mandagen.men d ble ikke noe endring!!! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg vil bare legge til at AKKURAT det samme skjer meg etter oppstart med min NEC 1760NX og 9800pro. Ingenting er flashet eller overklokket. Skjermen blir svart et lite øyeblikk før den skifter til normal igjen. supermannen87, hvilken skjerm har du? bruker du DVI? Kanskje vi finner noen fellesnevner. Jeg hadde CRT-skjerm før, og brukte selvfølgelig D-Sub. Da hadde jeg ikke dette "problemet", dette skjedde kun etter jeg fikk meg LCD-skjerm. Kan det ha med LCD/DVI å gjøre? Lenke til kommentar
supermannen87 Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Jeg bruker DVI.......så kansje d har med d å gjøre........Nå har maskinen stått på i ca 6 timer.....å nå skjer d ikke.... Så jeg vet ikke hva d kan være...........Det kom liksom bare, og d rett etter oppstart....akkurat som deg..........Så hva tror du d kan være??? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg bruker DVI.......så kansje d har med d å gjøre........Nå har maskinen stått på i ca 6 timer.....å nå skjer d ikke.... Så jeg vet ikke hva d kan være...........Det kom liksom bare, og d rett etter oppstart....akkurat som deg..........Så hva tror du d kan være??? Slikt har jeg og opplevd... Det kom slik plutselig, og forsvant like fort... Jeg tror det kom av overklokking da, fordi jeg drev med det da ''problemet'' oppstod... Har ikke opplevd det siden, ca. 2 uker.... Lenke til kommentar
supermannen87 Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Får håpe d bare var i dag Men det er liksom 2 måneder siden jag overklokka Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Kjører vel 1280x1024 ? Kanskje skjermene driver å optimaliserer bildekvalitet.... Får det forresten på min crt også, men jeg vet at det er overklokkingsprogrammvare som kicker inn akkurat da. Endret 22. september 2004 av RulleRimfrost Lenke til kommentar
supermannen87 Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Men jeg har jo kjørt med de samme instillingen i over to måneder. Så hvorfor skulle det liksom bare skje nå. Bruker tross alt DVI kabel. Å ja 1280/1024 @70 kjører jeg på Lenke til kommentar
supermannen87 Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Hmm Nå har problemet forsvunnet Så jeg får håpe d holder seg Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det var da fint at det ordnet seg. Og til en annen gang: Bruk Edit-knappen! Den ser du til høyre over det du har skrevet, så kan du legge til tekst i samme inlegg, og slipper å "bumpe" tråden din å risikere og få den stengt... Alt det der står i retningslinjene. Lenke til kommentar
supermannen87 Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 He he takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå