Gå til innhold

Er det skjærmen eller grafikkortet som er ødelagt?

supermannen87

Anbefalte innlegg

Alt ser greit ut etter oppstart. Men etter 20 sec kommer d svart skjerm som varer i ca 1,5 sec før jeg så får normalt skjermbilde igjen.

Men så går det ca 2 min så blir skjærmen svart, og den er svart i 1,5 sec før den så blir normal igjen....

Readoen X800 pro vivo er grafikkorte flashet til X800 xt........har hatt kortet en god stund men problemet kom i dag.....

Har prøvd å innstallere driverne på nytt........

Så hva kan være galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alt ser greit ut etter oppstart. Men etter 20 sec kommer d svart skjerm som varer i ca 1,5 sec før jeg så får normalt skjermbilde igjen.

Men så går det ca 2 min så blir skjærmen svart, og den er svart i 1,5 sec før den så blir normal igjen....

Readoen X800 pro vivo er grafikkorte flashet til X800 xt........har hatt kortet en god stund men problemet kom i dag.....

Har prøvd å innstallere driverne på nytt........

Så hva kan være galt?

Det kan jo være noe galt med kortet, men det kan også som du sier være skjermen. Hvilken skjerm er det? Har du installert drivere til den eller bruker du Windows sine?

Lenke til kommentar

Jeg vil bare legge til at AKKURAT det samme skjer meg etter oppstart med min NEC 1760NX og 9800pro. Ingenting er flashet eller overklokket. Skjermen blir svart et lite øyeblikk før den skifter til normal igjen.

supermannen87, hvilken skjerm har du? bruker du DVI? Kanskje vi finner noen fellesnevner.

Jeg hadde CRT-skjerm før, og brukte selvfølgelig D-Sub. Da hadde jeg ikke dette "problemet", dette skjedde kun etter jeg fikk meg LCD-skjerm.

Kan det ha med LCD/DVI å gjøre?

Lenke til kommentar
Jeg bruker DVI.......så kansje d har med d å gjøre........Nå har maskinen stått på i ca 6 timer.....å nå skjer d ikke....

Så jeg vet ikke hva d kan være...........Det kom liksom bare, og d rett etter oppstart....akkurat som deg..........Så hva tror du d kan være???

Slikt har jeg og opplevd... Det kom slik plutselig, og forsvant like fort... :D Jeg tror det kom av overklokking da, fordi jeg drev med det da ''problemet'' oppstod... Har ikke opplevd det siden, ca. 2 uker.... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...