joac Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Quote: Den 2002-05-16 18:43, Dreadlord skrev:Kan det? hva mener du med det ? trenger ikke akkurat å trene deg til å hoppe rundt som en tulling LOL. "ok fokus fokus. trykke shift trykke shift" tror ikke du har bunnyjumpet jeg.. men det ser ut som du mestrer det å hoppe vanlig..(hvis det er noen trøst) Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Quote: Den 2002-05-12 06:59, JohndoeMAKT skrev: Quote: Den 2002-05-12 03:12, LekebiL skrev: I alt, Alt som har med CS og gjøre suger.. Det er HARRY. det er ett fjortis spill.... *grine* omg wtf stfu plz lol njub...og alt det andre tåpelige Gå å brenn din satan. Cs rocker jo alt annet rett opp ned.!!! Nå ble jeg ganske lei meg, jeg var 14 når jeg begynte å spille det, men det EIER enda. Et skjeivt ord til, og du ber om bank (jeg kjenner en veldig stor mann) :smile: BTW: jeg har første plassen på Hellfragger (9-11.5) jaffal!! -Hva er CS navnet ditt? - Siden 1.3 ble sluppet ut har jeg sett _EN_ person som har BJ'a. I 1.2 og før så jeg fire fem stk kvar dag Quote: Victim Sa:men herregud, da må du se demoer av folk som hopper for eksempel de hoppa jeg nevnte. Har du sett de insane jumpa de utfører i Q3? De kan være insane. Folk som tar grenade jump først fra en nade og en de beregner i lufta som sprenger de videre. Pheww. Det er moves det. Lenke til kommentar
na_X Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Jeg spiller ikke CS for realisimen, da har man spill som Ranbow six og medal of honour som er MYE mer realistiske.. CS er ikke så veldig realistisk, derfor er det enda artigere å spille konkurranse på akkurat CS. Derfor er det litt synd at man tok bort Bungee-jump, det kom faktisk med Quake-motoren. Og Halflife er plattformen til CS, som bruker Q2-motoren. Men det kom en del nye ting på CS som jeg ble glad over, men CS blir bare mer og mer nybegynner-spill. De som har spilt i mange år har ingen/mindre fordel for hver utgivelse som kommer. Begynner mest å gå på aim og ikke skills som i Q-serien. Q3 er nok det ultimate skills-spillet der nybegynnerne ikke har nubbsjangs imot en som har spilt litt, i forhold til CS der det heller blir ganske jevnt. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 grunnen til at hoppingen er som den er i 1.4 er fordi de skal forhindre bunnyjumping, d var jævlig digg i aq2! :smile: Jeg har spilt cs siden beta 4, fra beta 6.6 eller hva d var så har spillet bare gått nedover... :sad: Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Forresten bruker ikke HL q2 motoren men en kraftig modifisert utgave av q1 motoren. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Quote: Den 2002-05-21 01:24, na_X skrev:...CS blir bare mer og mer nybegynner-spill. De som har spilt i mange år har ingen/mindre fordel for hver utgivelse som kommer. Begynner mest å gå på aim og ikke skills som i Q-serien.Q3 er nok det ultimate skills-spillet der nybegynnerne ikke har nubbsjangs imot en som har spilt litt, i forhold til CS der det heller blir ganske jevnt. Hehe, du snakker nok om public. Der stiller ganske mange likt. Jeg ble faktisk nylig kalt en cheater fordi jeg spiller mye bedre med klanen min enn på public. Q3 er skills, men team-basert syns jeg at CS er mye bedre. Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Quote: Den 2002-05-21 08:59, Squeegie skrev: Quote: Den 2002-05-21 01:24, na_X skrev: ...CS blir bare mer og mer nybegynner-spill. De som har spilt i mange år har ingen/mindre fordel for hver utgivelse som kommer. Begynner mest å gå på aim og ikke skills som i Q-serien. Q3 er nok det ultimate skills-spillet der nybegynnerne ikke har nubbsjangs imot en som har spilt litt, i forhold til CS der det heller blir ganske jevnt. Hehe, du snakker nok om public. Der stiller ganske mange likt. Jeg ble faktisk nylig kalt en cheater fordi jeg spiller mye bedre med klanen min enn på public. Q3 er skills, men team-basert syns jeg at CS er mye bedre. Grunnen til at CS har fått så mye pepper er at det er så mange newbier/lamere/etc som spiller det. Jeg er enig i at på et høyt nivå så handler CS VELDIG mye om skill, men når man spiller public så er det jævli mye flaks involvert, mye cheats, det er det ikke i Q3 (litt da, men ikke så mye som i CS). Lenke til kommentar
Tabbe Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Quote: Aldri hørt om bind :smile: Alle som utnytta denne typen bug hadde bundet dette til en knapp. OMFG NEI! NEI NEI NEI NEI! DET VAR FAKTISK INGEN SOM BRUKTE BIND TIL Å BHOPPE! DET VAR NOEN DUSTER SOM PRØVDE OG MEKKE ET SCRIPT TIL Å BHOPPE MEN DET VAR IKKE BHOPPING, bare crouchjumping som det kan kalles, bhopping var en SKILL, og de som var proffest hadde trent på det i et år eller mer! hater alle de dustene som sier at "folk som bruker bhopping hacker, jeg prøvde det i går og fikk det ikke till, så det er en cheat" BHOPPING VAR EN SKILL! og etter cs hadde eksistert i et par år så satte de på den rævve "stamina" lignende funksjonen som de har i dod, Det sugde totalt. det går derimot fortsatt an og bhoppe i cs 1.4 og de vil aldri klare og fjerne bhopping. det hører til selve half life graphichs enginge, hvis de skal fjerne bhopping må de lage hele hl og alle hl moder på nytt igjen, og den går nok bare ikke. Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 24. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2002 Noen som vet hvor jeg kan finne demoer av folk som bunnyjumper? Har aldri sett det før. (Ikke mobb meg for det) _________________ [ Denne Melding var redigert av: Nimda på 2002-05-25 00:56 ] Lenke til kommentar
Protector Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 mobber deg ikke nimda.. har lyst til å se det selv så hvis noen har noen demoer av detta hoppeopplegget så si fra Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Quote: Jellyfisk skrev (2002-05-21 08:01):Forresten bruker ikke HL q2 motoren men en kraftig modifisert utgave av q1 motoren. Men er ikke Q2-motoren en kraftig modifisert utgave av Q1 motoren da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: Tabbe skrev (2002-05-25 00:47):BHOPPING VAR EN SKILL! Right...å trykke på space etterhverandre er en KRAFTIG skills....Not? Alle kan da trykke på space og hoppe? Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Kan de ikke gjøre som mange andre spll har gjort: gjøre at spillerne ikke hopper så høyt at det ikke gjør noe. og satamna kan fremdeles være der, bare at de har mmmyyyeee mere utholdenhet enn det de har nå slik at de har en realistisk grense, men unngår denne bunnyjumpingen(som også er urealistsk siden veldig få kan hoppe så høyt i virkelgeten) Lenke til kommentar
joac Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: Den 2002-05-27 15:58, B|Real skrev: Quote: Tabbe skrev (2002-05-25 00:47): BHOPPING VAR EN SKILL! Right...å trykke på space etterhverandre er en KRAFTIG skills....Not? Alle kan da trykke på space og hoppe? Uttrykket bunnyjumping refererer som oftest ikke til det å hoppe vanlig bortover ved å trykke jump flere ganger rett etter hverandre.. Derimot refererer det til dette fenomenet: Quote: Den 2002-05-16 15:21, viCtim skrev:bunnyjumping er en hoppeteknikk der du svinger musa fram og tilbake fra venstre til høyre mens du hopper (svinger for hvert hopp). du bygger slik opp 2x den farten du kan få med vanlig løping i selve spillet, hvis ikke mer. du kan også hoppe opp på svært utilgjengelige plasser. det er vansklelig og utføre, og det tar tid og lære. det kan også gjøres med våpen, men du vil sansynligvis ikke treffe mye. Selv er jeg for gammel til den slags aktiviteter, men det krever visstnok en del trening og bra timing for å få til. Dette er en utnyttelse av en bug som er finnes quake1 motoren, som half-life er basert på. Ifølge gooseman, som lagde counter-strike, er bunnyjumping ikke ment å være en del av spillet, og cs-teamet har viet en god del arbeid til å prøve å kvitte seg med fenomenet. (med vekslende hell...) Til dere som spiller litt: Selv har jeg ikke spillt CS på leenge, men funker det ikke å sette opp sv_gravity ?? Lenke til kommentar
Overture_1928 Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: Victim skrev:dreadlord, jeg tror ikke LITT på deg engang. det er ingen som KAN å bunnyjumpe. kanskje du mesterer ferdigheten litt, men å kunne hoppe litt fortere enn vanlig gange er ikke noe problem, men når var sist du hoppa over fra ene sia av brua til andre i CT base på Siege? eller sist du hoppa fra taket på assault over på brua? altså, bunnyjumping må øves lenge for å bli skikkelig god. jeg klarer sånn ganske bra å hoppe med litt større fart enn vanlig, men herregud, da må du se demoer av folk som hopper for eksempel de hoppa jeg nevnte. Victim, hvor kan man få tak i demoer av de sinnsyke hoppa? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 joac skrev (2002-05-27 17:01): Derimot refererer det til dette fenomenet: Quote: Den 2002-05-16 15:21, viCtim skrev:bunnyjumping er en hoppeteknikk der du svinger musa fram og tilbake fra venstre til høyre mens du hopper (svinger for hvert hopp). du bygger slik opp 2x den farten du kan få med vanlig løping i selve spillet, hvis ikke mer. du kan også hoppe opp på svært utilgjengelige plasser. det er vansklelig og utføre, og det tar tid og lære. det kan også gjøres med våpen, men du vil sansynligvis ikke treffe mye. Var det jeg mente da. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 i min bok er eg ferdig med cs for alltid...det finnes andre kjekke spel å utnytte bugs i bunny jumping var konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå