Gå til innhold

Bunnyjumping i cs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-12 10:44, El_PoLLa skrev:

eneste muligheten til og komme seg unna kuler i cs var og spasere vekk eller hoppe... nå fjernet de hoppingen og alle sammen går rundt som en idiotgjeng med 1'er i gym som ikke er i stand til og ligge seg ned på bakken f.eks. det ser helt teit ut med en gjeng Ts og CTs som ikke gjør annet enn å gå rundt selv om de blir skutt på. dessuten er det teit at alle bare er noen blinker. det var mye bedre når vi kunne hoppe så mye vi ville, mye mere realistisk også om dere vil.

ja mye mer realistisk å hoppe rundt som en gjeng speed-huer. enig at man burde kunne legge seg ned, men hoppe vekk fra kulene gjør en bare på film (og spill). det skjer nok sjeldent i virkeligheten.

for å virkelig kverulere,

så kan man si at treffsikkerheten er altfor stor i cs. å skyte noen i hode dreper momentant, men ikke hjerte eller lungeskudd. og i hvertfall ikke mageskudd. gidder ikke nevne armer å ben, men realisme vil man sjeldent oppnå i et spill uten å drepe gameplayet helt.

enig at stamina-opplegget er litt kjipt. alle klarer å hoppe en gang å så løpe videre uten problemer. hvis ikke hadde 400m hekk sett utrolig dumt ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

la spillene vere slik de er, like det eller ikke...

if u dont like it, dont play it!

fish, trodde det var common knowledge på dette forummet nå?:)

Lenke til kommentar

seriøst, hva er detta bunnyjump tullet alle snakker om hele tida?? har aldri sett det, får nok aldri se det! Har aldri gjort det men hvis noen gidder å forklare meg hva det er og åssen man gjør det så kanskje jeg skal se på saken!

på forhånd takk!

Lenke til kommentar

Noldus klaga på at det var urealistisk at man døde momentant av å bli skutt i magen og perifere kroppsdeler i spill. Han har kanskje rett i dette, men jeg skulle alikevel like å se den som ikke blir satt ut litt av ei kule i magen. Faktisk tror jeg du skal være ganske vill i nikkersen om du klarer å sloss videre. Og derfor er det på spill en god "oversettelse" at du dør. Synes egentlig ikke det er så urealistisk.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-16 04:48, Protector skrev:

seriøst, hva er detta bunnyjump tullet alle snakker om hele tida?? har aldri sett det, får nok aldri se det! Har aldri gjort det men hvis noen gidder å forklare meg hva det er og åssen man gjør det så kanskje jeg skal se på saken!

på forhånd takk!

Jeg går ut fra at det må være at en person som hopper bortover som en kanin for å unngå kulene til motstandern.

Noen nevnte også i denne tråden noe om at det var realistisk at man kunne hoppe. sikkert riktig det(man hopper den siste meteren for å komme i skjul bak en vegg) men man kan dog ikke regne med at man i ett slikt tigersprang skal treffe noen i hodet(eller i det hele tatt treffe noen).

Jeg er også glad for at vi har 400 meter hekkeløp, og at løperne ikke stopper opp etter hvert hopp, men jeg må innrømme at jeg tror at hvemsomhelst ville ha stoppet opp temmelig snart hvis du har full utrusning på og skulle løpe 400meter hekk med 1,5 meter mellom hekkene!!!(hahaha, jeg ville virkelig sett den som greide det ja)

spill er spill, morro er subjektivt,

spill CS hvis DU syns det er morro, hvis ikke spill noe annet!!( men SPILL :wink: )

hviskeR

[ Denne Melding var redigert av: hviskeR på 2002-05-16 09:28 ]

Lenke til kommentar

jeg selv med full utrustning skulle ENKELT klare og hoppe uten og måtte stoppe opp etterpå, tror jeg ville mistet balansen litt forover kanskje og fått mere fart med tunge våpen. alle her inne såvel som ekte antiterrorister kan hoppe uten og stoppe opp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

hadde det ikke vert realistisk hvis folk kunne dette framover når de hoppa med alt det utstyret? joa..

hadde det vert gøy? nei!!!!

bunnyjumping er en hoppeteknikk der du svinger musa fram og tilbake fra venstre til høyre mens du hopper (svinger for hvert hopp). du bygger slik opp 2x den farten du kan få med vanlig løping i selve spillet, hvis ikke mer. du kan også hoppe opp på svært utilgjengelige plasser. det er vansklelig og utføre, og det tar tid og lære. det kan også gjøres med våpen, men du vil sansynligvis ikke treffe mye.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-14 01:30, Roger23 skrev:

Er bunnyjumping i cs det samme som bunnyjumping i qw (og q3 pro-mode)?

Bunnyjumping i QW og Q3 Pro Mode er ikke det samme. Det var samme bunnyjumping i de tidligere versjonene av CS som i QW.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan folk hoppe litt med full utrustning!!. Det er ikke det som er poenget. Poenget er at folk skal slutte med bunnyjump i gamet. Det er ikke morro, derfor lagde de en patch for å kverke denne kaninkulturen en gang for alle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

jeg syns da det er svært morsomt å gjøre det selv:)

klart, det er ikke noe serlig for de som ikke kan det. da har de en bakdel. er jo også en bug, så det er jo ikke meningen. kan vere gøy og ha muligheten, men den bør også kunnes skru av.:)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-16 18:38, viCtim skrev:

jeg syns da det er svært morsomt å gjøre det selv:)

klart, det er ikke noe serlig for de som ikke kan det. da har de en bakdel. er jo også en bug, så det er jo ikke meningen. kan vere gøy og ha muligheten, men den bør også kunnes skru av.:smile:

Kan det? hva mener du med det ? trenger ikke akkurat å trene deg til å hoppe rundt som en tulling LOL. "ok fokus fokus. trykke shift trykke shift"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

EHM? har du bunnyjumpet?? er du klar over hvor vanskelig det er?

se topic i posten "bunnyjumping i cs"

viCtim.jpg - Better to remain silent and be thought a fool then to speak out and remove all doubt.

[ Denne Melding var redigert av: viCtim på 2002-05-16 18:49 ]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

rett at du ikke bruker framover knappen og at det går sykt fort.

dreadlord, jeg tror ikke LITT på deg engang. det er ingen som KAN å bunnyjumpe. kanskje du mesterer ferdigheten litt, men å kunne hoppe litt fortere enn vanlig gange er ikke noe problem, men når var sist du hoppa over fra ene sia av brua til andre i CT base på Siege? eller sist du hoppa fra taket på assault over på brua? altså, bunnyjumping må øves lenge for å bli skikkelig god. jeg klarer sånn ganske bra å hoppe med litt større fart enn vanlig, men herregud, da må du se demoer av folk som hopper for eksempel de hoppa jeg nevnte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...