joppzter Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Når den er uoverklokket ligger den på ca 70 grader på idle og 81 grader på load.. Er dette for høyt? Den har vært sån i ca 2 år så det kan jo ikke være skadlig for cpuen. Kanskje litt skadelig for meg i å med at du nesten får brannsår av og berøre kjøleblokken.. Uansett, når jeg skal prøve overklokke den så blir den ustabil av 50 mhz + ??? Det virker som tempraturen ikke forandrer seg på idle, selv når jeg er 100 mhz opp, men på load hopper tempen opp ca 2 -3 grader og det skal vel ikke sa så veldig mye å si? mb tempratur er 30-32 hele tiden.. Er det slik at denne cpuen er umulig og overklokke? har jo lest om folk som har fått den fra 1667 mhz som er orginalt til 2083 mhz... kanskje jeg forandrer på feil ting? Har vifte kjøling... Endret 22. september 2004 av joppzter Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Sannsynlig vis er ikke kjøleren satt riktig på, eller så viser hk-et ditt feil temperatur. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Eller så er det på tide med en liten støvsugeraksjon i PC´n... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå