Lufen Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 det er veldig plagsomt med den telenormobil reklamen på sia som lager lyd når musa peker over den, hvorfor har den lyd? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 argh!!! Trodde hw.no var fri for den slags reklame! Vanlige bannere plager meg ikke, men dette! Nesten værre enn popups! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 "Velkommen til visning" ARGH! Hater lydreklamer! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 jepp, de er utrolig plagsomme og utrolig unødvendige Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 faen ass...dette burde hw.no holde seg for god til. ingenting er mere hat enn lydreklamer!!! Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Glad jeg har fjernet reklamen her jeg, så slipper jeg slik tull Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Glad jeg har fjernet reklamen her jeg, så slipper jeg slik tull Det er synd for det er slik de tjener penger og kan drive denne sida. Men resultatet av lyd er vel at flere gjør det samme (det er en langt større andel lesere som veit hvordan man sperrer for slikt her enn på f.eks. vg). Jeg har overhodet ikke noe i mot reklame på hw.no men lyd (og evt. pop-up) er noe av det verste jeg veit i reklamesammenheng. Håper dette bare er en feil som rettes opp... Endret 22. september 2004 av Mad Wolf Magnux Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Lyd på reklame er det værste jeg vet, og når det atpåtill er en heis med fugler i, da har noen kryssa grensa. Sur fuglelyd i øra er noe av det værste jeg vet. (altså nedsampla lyd, vanlig kvittring direkte fra naturen er bare koselig) Edit: Mad Wolf Magnus, den er ikke fjerna nei, men det er noek et script/e.l som plukker ut hvilken som helst reklame Endret 22. september 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Edit: Mad Wolf Magnus, den er ikke fjerna nei, men det er noek et script/e.l som plukker ut hvilken som helst reklame Ja, fant den akkurat så jeg fjerna den delen av innlegget mitt. Den plingelyden er jo versting! Hater når jeg sitter og hører på musikk og tilfeldig kommer over en slik høy lyd. Min hørselskade gjør at jeg reagerer ekstra på slike høye, skarpe lyder Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Er det bare meg som ikke har lagt merke til noen lydreklame på forsiden? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Nei har dere synket så lavt.. Hater lyd og flash!!! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Er det bare meg som ikke har lagt merke til noen lydreklame på forsiden? Du må oppdatere fremsida Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Melder meg på hatlisten. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Er det bare meg som ikke har lagt merke til noen lydreklame på forsiden? Trykk "oppdater" 5-10 ganger så kommer den opp. Når du ser en heis, har du den. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hei, Dette er en feil og annonsen skulle vært uten lyd. Vi har stoppet det. Flott at dere sier i fra og beklager feilen. Mvh, Per Øivind Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Er det bare meg som ikke har lagt merke til noen lydreklame på forsiden? Trykk "oppdater" 5-10 ganger så kommer den opp. Når du ser en heis, har du den. Hmmm, etter å ha oppdatert 20 ganger eller noe slik dukket den opp... irriterende saker Edit: Ser at pgressum raskt tok affære etter at jeg kontaktet ham Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hei, Dette er en feil og annonsen skulle vært uten lyd. Vi har stoppet det. Flott at dere sier i fra og beklager feilen. Mvh, Per Øivind Takk! Jeg håpa at det bare var en feil og synes det er kjempefint jeg hadde rett! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Har ikke merket dette jeg, men får ikke frem noe reklame heller da Siden jeg sitter på dialup har jeg valgt å fjerne reklamen, er irriterende å måtte vente med å lese artikkelen eller se fremsiden til reklamen er lastet. Gidder ikke sitte i 10 sekunder å vente hver gang jeg skal laste fremsiden til HW. Merk at dette bare er på dialup. Sitter jeg en plass med bedre fart vises annonsene som vanlig Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Glad jeg har fjernet reklamen her jeg, så slipper jeg slik tull Det er synd for det er slik de tjener penger og kan drive denne sida. Men resultatet av lyd er vel at flere gjør det samme. Grunnen til at jeg fjernet reklamen her var at de hadde en reklame med lyd tidligere og når slikt blir presset på brukerne, så reageres det på denne måten fra meg. Jeg vil selv bestemme naturligvis. Ser de har reagert og beklaget, så det er fint. Kommer til å fjerne sperringen senere pga dette. Når sant skal sies, så støttet jeg HW.no med endel klikk på reklamer før jeg opplevde en slik irriterende lydreklame her. Endret 22. september 2004 av kandasa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå