PoWit Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg har nettopp satt på kabelstrømper, og bytta ut noen kontakter fra PSUen Når jeg prøver å starte den nå, så kommer det et kort glimt fra lysene (kvart sekund) og sa slår den seg av igjen, det vil si den slårs ikke på. Jeg har 3. skjekka at jeg har kobla kablene riktig i kontaktene.. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Heisann! Vil anbefale deg å skifte topic, stor fare for at moderator stenger tråden med den topicen! Skift navn til noe som beskriver problemet ditt bedre. Endret 22. september 2004 av Maverick2002 Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 hmm.. har et lignende problem selv. det eneste som hjelper da er å kople fra alt på hovedkortet til og med skjermkort. eneste som kan være på er psu, ram, cpu og hd når jeg skrur den på da så starter den opp som den skal (merker jo fort om den skrur seg av igjen) så er det bare å sette alt på plass så virker den (helt til neste gang den krasjer). prøv hvertfall. verdt ett forsøk? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Dårlig emnefelt. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg