chokke Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Min data kommetr ikke inn på windows lenger, hadde akkurat formatert osv. Begynte med at bf1942 slutta å funke, deretter vietnam og nå hele dataen Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Kan det være noe du, enten bevist eller ikke, har installert? Funker Windows i "Safe Mode" eller "Last Knows Configuration Settings"? Hvis du ikke har prøvd disse, kan du få fram menyen ved å trykke F8 ofte under før Windows starter opp. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 hah, funke bra... not, den gjør det selv og starter på nytt. Men nå har jeg formatert og når jeg skal instalere finner den ikke filen cbdclass.sys, tipper det er en veldig viktig fil .sys ikke sant Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 kbdclass.sys er det den ikke finner Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Bruker du Norsk eller Engelsk utgave av xp? Har ingen problemer med noen av mine spill eller programer med sp2, har Norsk xp pro. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 norsk xp home (levert av fujitsu siemens) Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det var da rart. Prøv en formatering og legg inn alt på nytt, kanskje det hjelper?. Prøv også nye drivere, det kan jo være at de bugger til siden sp2 inneholder dx 9.0c. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 har formatyer et par ganger, en full og noen hurtig, finner fortsatt ikke KBDCLASS.SYS Tenkte prøve med en "gratis" XP pro engelsk og stole på flaksen Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 gratis versjon av XP faktisk. fikk du den av mirosoft eller? LOL. sikker på at du virkelig har installert SP2 da? at det ikke skjedde noe merkelig under installasjonen. prøv en annen Windows cd å se hva som skjer. jeg har en fujistsu Siemens selv og den vil faktisk ikke boote fra den Norske Recovery cd`en som jeg fikk med maskina. den vil bare boote fra Engelske Windows cd plater utrolig nok. gjøkke meg noe. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 http://support.microsoft.com/?kbid=810980 This behavior may occur if you use a Logitech mouse and the version of the Logitech MouseWare program that is installed on the computer is outdated. This behavior is known to occur with Logitech MouseWare versions 9.10 and 9.24. RESOLUTION To resolve this behavior, remove the Logitech MouseWare program from the computer and then update to the latest version of Logitech MouseWare. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 http://support.microsoft.com/?kbid=810980 This behavior may occur if you use a Logitech mouse and the version of the Logitech MouseWare program that is installed on the computer is outdated. This behavior is known to occur with Logitech MouseWare versions 9.10 and 9.24. RESOLUTION To resolve this behavior, remove the Logitech MouseWare program from the computer and then update to the latest version of Logitech MouseWare. Hmmm har jo logitech mus, men brukte nyeste mouseware, så det er nok derfor det funger til meg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 du har formatert og reinstallert, og det funker fremdeles ikke? installerte du sp2 igjen etter du reinstallerte, og så skjer samme feil? hvis du bare reinstallerte og maskinen bare fortsetter å reboote, så er det vel lite trolig at det er sp2 som har forårsaket feilen? Lenke til kommentar
Dr. Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 er det under kopiering av filer den spør etter filen? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 les denne om akkurat den filen Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Helledussan, dobbelpost. Endret 22. september 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) neieneinei, får ikke instalere windows når den kopierer filer, pga den fila mangler, bruker logitech mus med mw. Den ville heller ikke slå seg av før, bare sto på windows avslutter EDIT; Dere kan tro hva "gratis" win xp betyr . Funker fett med sp2 på annen maskin Endret 23. september 2004 av chokke Lenke til kommentar
Dr. Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det har jo ingenting med sp2 å gjøre! Du har jo formatert!!?! da ligger det jo ikke noe på maskinen?!?! Tipper det er rammen din som har tatt kvelden. Bytt ram! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 vet at sp2 er ute av bildet, men hvordan kan rammen bli ødelagt av xp instalasjon? alt dette skjedde etter sp2 har ikke klokka en dritt siden det er ferdig maskin Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 prøvde å hoppe over filen, men da starter dataen på nytt og sier den mangler eller filen er skadet, filen er ntfs.sys Tenker dette er alvorlig siden den partisjoneres til ntfs Lenke til kommentar
Dr. Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 bare tilfeldigheter at pc'en klikka, men grunnen kan være at etter du la inn sp2 så ser den litt anderledes på rammen antakeligvis enn med sp1. For jeg har hatt det samme problemet: Windows funka fint, skulle formatere legge inn windows på nytt, da sa den at det var filer den ikke fant og sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå