Gå til innhold

data f^*cked eter sp2

chokke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gratis versjon av XP faktisk. fikk du den av mirosoft eller? LOL. sikker på at du virkelig har installert SP2 da? at det ikke skjedde noe merkelig under installasjonen. prøv en annen Windows cd å se hva som skjer. jeg har en fujistsu Siemens selv og den vil faktisk ikke boote fra den Norske Recovery cd`en som jeg fikk med maskina. den vil bare boote fra Engelske Windows cd plater utrolig nok. gjøkke meg noe.

Lenke til kommentar

http://support.microsoft.com/?kbid=810980

This behavior may occur if you use a Logitech mouse and the version of the Logitech MouseWare program that is installed on the computer is outdated. This behavior is known to occur with Logitech MouseWare versions 9.10 and 9.24.

RESOLUTION

To resolve this behavior, remove the Logitech MouseWare program from the computer and then update to the latest version of Logitech MouseWare.

Lenke til kommentar
http://support.microsoft.com/?kbid=810980

This behavior may occur if you use a Logitech mouse and the version of the Logitech MouseWare program that is installed on the computer is outdated. This behavior is known to occur with Logitech MouseWare versions 9.10 and 9.24.

RESOLUTION

To resolve this behavior, remove the Logitech MouseWare program from the computer and then update to the latest version of Logitech MouseWare.

Hmmm har jo logitech mus, men brukte nyeste mouseware, så det er nok derfor det funger til meg.

Lenke til kommentar

neieneinei, får ikke instalere windows når den kopierer filer, pga den fila mangler, bruker logitech mus med mw.

Den ville heller ikke slå seg av før, bare sto på windows avslutter

EDIT; Dere kan tro hva "gratis" win xp betyr :p . Funker fett med sp2 på annen maskin

Endret av chokke
Lenke til kommentar

bare tilfeldigheter at pc'en klikka, men grunnen kan være at etter du la inn sp2 så ser den litt anderledes på rammen antakeligvis enn med sp1.

For jeg har hatt det samme problemet: Windows funka fint, skulle formatere legge inn windows på nytt, da sa den at det var filer den ikke fant og sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...