Deadringer Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 jeg har engelsk(eller amrikansk) office. den vil ikke skrive æøå når jeg trykker på de. det blir i steden :;* ellr no sånt dette bør det gå ann å stille på. noen som veit hvordan. det er office xp hvis det hjelper Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=300212&hl= Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Dette problemet har vel INGEN ting å gjøre med "anna om hardware" (hviss ikkje det er knappane på tastaturet som er fysisk defekt...) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Dette problemet har vel INGEN ting å gjøre med "anna om hardware"(hviss ikkje det er knappane på tastaturet som er fysisk defekt...) hehe, nei sant nok det, men det er jo ingen annent sted jeg kan ha det heller Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Selv kjører jeg norsk MO, men skal være en innstilling i det så du skal få norske bokstaver. (ÆØÅ). . Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Skal da være fult muligt å legge inn tegn på tastaturet. Husker jeg gjorde det for en del år tilbakers med win95.. Finnes vel noe tegnsettings programer som kan fixe dette! Ta et søk og du finner sikker info om problemet... Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg trodde dette hadde med windows å gjøre ikke office - men det kan jo være feil. Er bare å innstallere norsk keyboard så er problemet løst. Antar at det er andre taster enn bare æøå som er feilplassert. Lenke til kommentar
albe Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Sett i windows at du har norsk tastatur. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Dersom du kan skrive æøå ellers i windows (filnavn, notepad osv..) så virker det som eit officeproblem, men sidan du klarer å skrive æøå her på forumet, så tyder jo alt på at det er office det gjelder. Dersom du ikkje hadde norsk tastatur installert ville du vel ikkje kunne skrive æøå her på forumet heller...eller? Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Dette problemet har vel INGEN ting å gjøre med "anna om hardware"(hviss ikkje det er knappane på tastaturet som er fysisk defekt...) hehe, nei sant nok det, men det er jo ingen annent sted jeg kan ha det heller Her eller her muligens.... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Dette problemet har vel INGEN ting å gjøre med "anna om hardware"(hviss ikkje det er knappane på tastaturet som er fysisk defekt...) hehe, nei sant nok det, men det er jo ingen annent sted jeg kan ha det heller Her eller her muligens.... Og siden det er så mye off topic i denne posten, og den er feilpostet, så stenges den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg