Singh tha king Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 jeg har 6230 men vet ikke om jeg har den nyeste fw. jeg har: V 03. 15 RH- 12 gsm p1 . 1 © NMP har jeg den nyeste fw? har det kommet en ny fw som jeg kan oppgradere? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 er du plaget med telefonen da? versjon 3.15 er den gamle versjonen.. det skal være nu versjon ute ja.. Men, if it aint broken, dont fix it:) Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Den nyeste er V 04.28. Den bruker jeg nå. Hadde noen små problemer med versjon 3.15 Men det er ikke nødvendig å oppgradere hvis du ikke har problemer med telefonen nå. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 ok, fordi det har jeg ikke. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 da er det heller ingen vits i.. Men det jeg bruker å gjøre, er å oppgradere firmware på telefonene rett før garantien går ut.. da er du sikret den nyeste gratis. Dette selvfølgelig om du har telefonen i ett helt år Lenke til kommentar
galant Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg har versjon 3.14 Har ikke hatt en eneste feil med den.. har hatt den siden den kom ut nå...det er den første FW som kom ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå