Gå til innhold

hvorfor spiller dere fremdeles CS ?

Anbefalte innlegg

Heller 100fps stabilt, enn fps som hopper fra 30-150, alt avhengig av hvilket map som spilles og antall spillere.

Det er da ikke noe problem å sperre fps på 100, så du ikke kan komme opp i 150. For å få 100 fps stabilt er det bare å punge ut med cash for en grei pc :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er da ikke noe problem å sperre fps på 100, så du ikke kan komme opp i 150. For å få 100 fps stabilt er det bare å punge ut med cash for en grei pc :!:

Neida, klart det ikke er noe problem å sette sperre på 100fps, men helt ærlig, mener du at det er morsomt å spille når fps hopper fra 30-100 da? Er ikke store forskjellen.. Og hvorfor skal jeg gidde betale penger for en bedre pc, når den jeg har duger til stort sett alle spill jeg holder på med? Jeg har ikke planer om å spille CS:S engang.

:!: :!: :!: :yes::w00t::dribble:

Endret av XoRc
Lenke til kommentar

Neida, klart det ikke er noe problem å sette sperre på 100fps, men helt ærlig, mener du at det er morsomt å spille når fps hopper fra 30-100 da? Er ikke store forskjellen.. Og hvorfor skal jeg gidde betale penger for en bedre pc, når den jeg har duger til stort sett alle spill jeg holder på med? Jeg har ikke planer om å spille CS:S engang.

:!: :!: :!: :yes::w00t::dribble:

På min pc så går det i hvert fall ikke ned i 30 fps. Og uansett, jeg, personlig merker ikke forskjell på 100 og 50 fps. Sikkert andre som merker stor forskjell...

Lenke til kommentar

Jeg satt og tenkte litt en dag på hvorfor folk spiller cs, og kom fram til dette:

De har ikke sett/prøvd Battlefield Vietnam, eller at pcen dems ikke klarer det :)

Det kan kanskje også ha noe med at cs har en utrolig evne til å gjøre folk avhengige første gang de spiller det, har selv merket det ettersom jeg var totalt avhengig av det før. Når venner var på besøk da, og de fikk prøve et par runder så var det alltid: "Kan jeg ikke please prøve en gang til, bare en gang til?"...

Lenke til kommentar

sellom cs ikke har noe bra grafikk på max. så er det ganske få som spiller med mer en 800x600 i grafikk, ikke forde at de ikke har hardware nok til det, men forde det er lettere og aime og cs er faktisk et av de spilla jeg synes er gøy og spille uten maks grafikk! klem fra værdama..

Lenke til kommentar
Jeg satt og tenkte litt en dag på hvorfor folk spiller cs, og kom fram til dette:

De har ikke sett/prøvd Battlefield Vietnam, eller at pcen dems ikke klarer det :)

Det kan kanskje også ha noe med at cs har en utrolig evne til å gjøre folk avhengige første gang de spiller det, har selv merket det ettersom jeg var totalt avhengig av det før. Når venner var på besøk da, og de fikk prøve et par runder så var det alltid: "Kan jeg ikke please prøve en gang til, bare en gang til?"...

enig.

har prøvd å få kamerater til å spill Americas Army men de gitr opp etter ca.5 minutter.

syntes egentlig cs er et løp og ta headshot spill ( :p ), lite taktikk og er ikke realsitsik for de som er ute etter det.

det er ikke et dårlig spill men herregud det er da mange nye morsommere og mer utfordrene spill :)

vil anbefale alle å laste ned americas army!! !

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar

Tjaa.. Jeg har det, men begynte å spille CS igjen.... Tungt å laste ned patcher og slikt.

Lenke til kommentar

Cs 1.6 er jeg gått lei egentlig, hovedsaklig pågrunn av grafikk.. HL motoren er så utdatert.. Så jeg har gått over til source.. Annerledes Aim : ja ! Men jeg er blitt vant til den ! Og jeg spiller bare for å ha det gøy, pcw gidder jeg ikke.. Spill er ikke så seriøst.

Lenke til kommentar
eller hva mener dere???

Jeg mener at du er en idiot, men det er jo så.

Anyways:

Jeg har prøvd Americas Army, jeg hatet det fra ende til annen.

CS har elendig grafikk, men når ble grafikk alt?

Mulighetene til å spille sammen som et lag eksistrer ikke på samme måte i andre spill. (Kanskje BF?)

I CS er du avhengig av andre, og andre er avhengig av deg.

Taktikk mulighetene, sammarbeidsnivået og gameplayet er det som gjør CS så bra.

Synd flere ikke kan se dette, men hvis de heller vil spille multiplayer på Far Cry (som er noe av det dummeste jeg har vært med på) bare for grafikken, så for all del.

Jeg spiller av 3 grunner:

1. Det er et morsomt spill

2. Jeg spiller mye med klanen, som er noen av de morsomte folkene jeg vet om.

3. Jeg er avhengig av det. Noe jeg tror mange er.

Sånn som det ser ut nå, så vil jeg fortsette til CS dør ut.

Men det er jo meg..

:dontgetit: ehm.... vil bare si at jeg er litt lei av cs, men det er et kvalitetsspill, og cs:source ruler.... jo forresten så skal jeg kommentere det du sa her... altså du har prøvd americas army, og du synes det er bare spill som cs og bf der man trenger teammates. For å si det rett ut så er cs (public IALLEFALL) et spill som ikke i det hele tatt handler om teamplay. På Pcw`s er det jo viktig, men som vanligst og for de fleste er det bare å få¨best stats, og å kanskje treffe en i hue me awm gjennom veggen .

Men uansett så ruler aa, bare at 2 ting ødelegger spillet totalt, at man må vente i 6 minutter ettter man har daua, og at man må ta til og me TEORETISK trening for å bli en soldat, som innebærer at man skal ta en prøve hvor man må krysse av på hva man skal gjøre hvis en med knekt nakke skal fraktes ut, uten at noen av dem står osv.... tragisk...

men på aa (Americas army) er det teamplayen som gjelder. En sniper på toppen av bakken som tar ut flankerne, og m249`en sprayer for fult som cover fire (som er det eneste spille der det skjer noe når man roper COVERING FIRE!! og at det virker!!!)

Men det som er med cs er at man som sagt tidligere her, kan "føle" aimen sin, og utfordringen ved å beherske rekylen. At personene ikke tåler 400 skudd, men at man samtidig heller ikke sprenger hele motstandslaget i sunn med en he granat gjør at cs er det mest vellykkede FP spillet noen sinne!

Lenke til kommentar

Man spiller jo ikke spill for grafikken sin skyld, da kunne man likesågodt lekt med 3dmark liknende ting.

cs er et spill med utrolig god gameplay, det er da spesielt morsomt å være med i klaner og spille clanmatcher.

Dette med skill er uhyre viktig, og som vekker konkurranseinstinkt.

Det jeg merker med endel nye spill, som har mye bedre grafikk enn cs, er at de totalt mangler dette med skill. Det holder f.eks. å kjenne banene osv.

Dette er ingen utfording.

For å si det på en annen måte, hvis mange fortsatt hadde spilt Q3 så hadde jeg sannsynligvis også spillet tilogmed DET innimellom =)

konklusjon ? skill er omtrent det viktigste, muligheten til å hele tiden kunne bli bedre, og å kunne utvikle sine ferdigheter som spiller...

dessuten er cs rimelig mer sosialt enn mange andre spill =) (hehe ja tenk det, et spill som er sosialt? :p)

Lenke til kommentar
hva får dere (sier dere siden jeg er på et cs forum) til å fremdeles spille cs, det er da ikke akkurat nytt, ikke noe bra grafikk og ikke noe serlig nyskapende gameplay som skiller seg forferdelig ut  :dontgetit:

Det er jo hipt å spille de tøffeste spillene med den villeste grafikken, og bare løpe rundt og treffe på hvert eneste skudd, fordi det ikke finnes utfrodring i rekylen? CS er faktisk et av få spill for det faktisk kreves litt trening for å mestre det, og du kan liksom "kjenne" at du treffer. Samtidig er det ikke tilgriset med masse annet grafikksøl, som papirer som henger på veggen, bokser på bakken, trær overalt, og sånne ting som gjør alt så uoversiktlig. CS handler ikke om grafikk, hvor nytt det er, eller gameplayet. Jeg spiller det fordi det krever et ekstremt bra teamplay for å bli gode, og det er nettopp det som er morsomt med spill og leker - at det kreves samspill. I tillegg krever det ikke allverden av hardware.

Btw, sjakk har ikke akkurat bra grafikk, det er ikke nyskapende osv, men det er populært for det.

Hmm du har ikke spillt cs:Source?

der er det nemmelig masse kasser og flasker og bokser og papirer og bamser osv... rundt på bakken utrolig bra grafikk Nydelig spill... CS er det beste fps spillet som finnes... så fra dit peppern gror noobs...

Amon Amarth/Mordor

Please visit www.purepwnage.com if u want to see a cool series

Lenke til kommentar

Spiller CS fordi det er det eneste spillet jeg gidder å spille.

Det har OK grafikk.

Og selvfølgelig, det enkle er ofte det beste.

Liker rett og slett ikke alt for moderne spill, alt skal være 120% ekte, noe som gjør at det faktisk blir falskt. Den dagen det kommer et spill som ligner virkelig 100% (verken mer eller mindre), blir nok jeg en av de første som kjøper det.

Det må være et spill hvor man f.eks. kan klatre oppå en boks, holde lillefingeren opp og resten ned, gjespe, osv. Rett og slett en virkelighet inne i PC-en som er slik som virkeligheten IRL. Men når kommer det? I 5714 tror jeg kanskje man har noe lignende. Man kan gå rundt i hele verden, og spillet tar BARE 17 terabyte.

The day I return!

Lenke til kommentar

Jeg var amatør CS spiller for en stund siden (nesten 1 år). Jeg syntes det var morsomt da, fordi folk aldri brydde seg om hvor god du var.

Nå hater jeg det, for uansett hvor jeg spiller, dør jeg 2 ganger på rad får jeg sleng bemerkninger over hvor dårlig jeg er, at jeg suger i CS pluss mye mer. Det er 1 av grunnene til at jeg hater CS.

Den andre grunnen er at det er SUPER hyppa. Det er egentlig utroligt ensforimg, kjedelig i lengden og til dels urealistisk. Grunnen til at det er så mange som spiller det er fordi det er hyppa opp i skyene, at det er "skill" å spille CS, det er proft å spille CS.

Jeg synes ingen ting om CS. Der er mange andre MP spill som er 100 ganger mer realistisk enn CS og 100 gang bedre enn hva CS noen gang kommer til å bli. F.eks S.W.A.T 3 (og 4 når det kommer).

Dette er min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...