Gå til innhold

hvorfor spiller dere fremdeles CS ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
Det lengste kampen jeg har spilt i NS var for ett år siden eller så, på den daværende Esports.no severen, og den varte i 4 timer og 15 minutter.

FYTTI H*LVETE og svetten rant da. Ørten hundre og 42 motangrep senere vant endelig marines, men dæven og det var close race noen ganger. Dette var vel og merke også en public match. Ifra 04.00 om natta til sånn 08.15 på morran.

Jeg tror Mike (admin og eier av esport.no) bannet rundt 7-8 personer som kom inn og ikke fulgte ordre den kampen, hehe.

Hvem husker ikke de endeløse timene med slossing på esportsno da..

ns var jo skikkelig tøft når det kom ut, utrolig bra grafikk.

ns har virkelig presset hl motoren til maks.

har ikke spilt noe ns siden esports.no datt ned, så jeg skal ikke kommentrere så mye om de nye versjonene.

Esports.no hadde virkelig et koselig miljø, alletiders spillere :love:

Endret av MCW85
Lenke til kommentar
hva får dere (sier dere siden jeg er på et cs forum) til å fremdeles spille cs, det er da ikke akkurat nytt, ikke noe bra grafikk og ikke noe serlig nyskapende gameplay som skiller seg forferdelig ut :dontgetit:

det er også ganske gammelt, det har da kommet ganske mange nye spill som burde være både bedre og artigere enn dette spillet.

selv mener jeg at det er såpas mange folk som sier "jo fakk, CS ruuuuuuler" at folk rettogslett tror at det er det eneste spillet i hele verden.. :ohmy:

eller hva mener dere???

Hvorfor spiller folk fremdeles fotball? Er jo over 100 år gammelt spill. Ikke særlig nyskapende. Banene er en kjedelige firkantet sak. Osv...

Lenke til kommentar
hvis du synns cs 1.6 suger så burde du prøve cs s det er mye bedre grafikk, mer realistisk, mindre bugs(enda noen igjen), flere noober som spiller nå :p og mindre cheatere pga vac

VAC finnes vel ikke til CS:S enda?

Og jeg spiller CS fordi det er tøft. Realisme driter jeg i. Grafikken driter jeg i. Heller 100fps stabilt, enn fps som hopper fra 30-150, alt avhengig av hvilket map som spilles og antall spillere.

Lenke til kommentar
hva får dere (sier dere siden jeg er på et cs forum) til å fremdeles spille cs, det er da ikke akkurat nytt, ikke noe bra grafikk og ikke noe serlig nyskapende gameplay som skiller seg forferdelig ut  :dontgetit:

det er også ganske gammelt, det har da kommet ganske mange nye spill som burde være både bedre og artigere enn dette spillet.

selv mener jeg at det er såpas mange folk som sier "jo fakk, CS ruuuuuuler" at folk rettogslett tror at det er det eneste spillet i hele verden..  :ohmy:

eller hva mener dere???

Hvorfor spiller folk fremdeles fotball? Er jo over 100 år gammelt spill. Ikke særlig nyskapende. Banene er en kjedelige firkantet sak. Osv...

Uff, traff et ømt punkt der :cry:

Ontopic:

Fordi det er det "originale"

Lenke til kommentar
hva får dere (sier dere siden jeg er på et cs forum) til å fremdeles spille cs, det er da ikke akkurat nytt, ikke noe bra grafikk og ikke noe serlig nyskapende gameplay som skiller seg forferdelig ut  :dontgetit:

selv mener jeg at det er såpas mange folk som sier "jo fakk, CS ruuuuuuler" at folk rettogslett tror at det er det eneste spillet i hele verden..  :ohmy:

eller hva mener dere???

Uff, traff et ømt punkt der :cry:

Ontopic:

Fordi det er det "originale"

Vel. Og jeg digger å spille fotball.... Og jeg digger å spille Unreal Tournament (den orginale, UT2k3 og UT2k4 kan gå hjem og legge seg). CS spiller jeg ikke, derimot, men det er nok UT sin feil... :p

Et bra multiplayer spill kan spilles i årevis. Det er ikke grenser for dybde i slike spill, så lenge det er andre mennesker man spiller mot.

Lenke til kommentar

jeg får prøve å svare..

CS er utrolig populert -> mange snakker om det på skoler osv -> ola normann på 13 år har en kompis som spiller cs -> han kjøper cs selv og spiller det som sitt første online spill -> osv

poenget mitt er at, det første onlinespillet du spiller er ganske avhengighets-skapende, og siden cs er så populært så er vel kjangsen for at det blir en person sitt første spill ganske stor, ergo det kommer nok til å være poplært i lang tid frammover.

Personlig var mitt første online spill TFC (Team fortress classic) som kom med half life game of the year edition, jeg prøvde en betaversjon av cs i de dager det var fullstendig nytt, tenkte som så, "tfc er jo 34243x morsomere, hvorfor kaste bort tid på dette" ... så viste det seg at det ble omtrent verdens mest populære fps spill da men uansett, det er vel ganske så liten kjangs at en person i 18->40 åra som aldri er på LAN eller menger seg på chat rooms osvkommer til å begynne å spille cs, ganske enkelt fordi at de som begynner å spille cs, spiller cs fordi at alle andre spiller det...?

Edit, glemte å skrive: Tingen med "ditt første online-spill" er jo det at du vil kanskje på en måte "vende tilbake" til det?

Det er min teori vertfall - masse mumbo jumbo ! ;)

Endret av r0zie
Lenke til kommentar

Cheat er ikke et stort problem i CS:S, synes jeg. Admin´er er flinke til å kicke cheatere, og de som ikke blir kicket plager meg ikke så mye uansett. Det har vært et par ganger hvor jeg har møtt motspillere som aldri i verden skulle ha visst at jeg var der jeg var, og hopper fram fra hjørnet med perfekt sikte. Da tenker man jo "Wallhack...". Men jeg har ikke ambisjoner om å bli bedre enn de som ender opp med en score på 50/8 uansett. Jeg er primært interessert i å havne på pluss-score, og dersom jeg blir den beste på teamet, så er det en bonus.

Krokryggete terrorister... ja, de er en smule krokrygget :!: Men selv er jeg langt mer interessert i å se hvilken vei skytevåpenet deres peker, enn å plages av behovet for å sende dem til kiropraktor. Det er bra at de ikke ligner på mannekenger, når de farer omkring i vill dødsforakt.

CS:S er bare dødskult. CS er ikke like kult. Men det var førsteinntrykket som ikke stemte for meg. Dersom jeg hadde likt CS fra første stund, så hadde jeg sikkert ikke vært noe særlig begeistret for CS:S.

Endret av emacoolit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...