Pansergnom Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Det må jeg si... lyden av at du borrer hull igjennom hodet på en ct/t i cs er ekstrem tilfredsstillende faktisk... Kanskje jeg bare er syk i hodet, men det er noe spesielt med cs... Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 fordi eg synest da er da kjekkaste multiplayer spillet(i hvertfall som eg veit om eller ar prøvd) Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 fordi det er et drit bra oline spill Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 fordi jeg trykte feil idag når jeg skulle starte OF.... så tenkte jeg "ja hvorfor ikke". Det var første gang på to år at jeg spilte det... fortsatt like dårlig, så jeg ga fort opp igjen Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Spiller CS fordi det er UNDERHOLDENDE! Det er ingen spill som går ut på akkurat det samme som CS og som er like utbredt, og CS finnes det utallige mods til, og updates kommer nesten daglig. Driter vel i om det ikke er bra grafikk!!! Driter også i at vi ikke får skade på bilene i Gran Turismo, driter også i at de råeste worms spillene er 2D! så lenge det er MORSOMT Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 har spelt condition zero veldig masse i det siste og det er ganske artigt å spele med andre og få til litt teamwork!! Greit at grafikken ikkje er helt på topp men det er like vell ganske artigt å spele... Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 CS kan være ganske gøy synes jeg (har spilt pcw'er og sånt, det er det feteste ^^ ), men er litt enig i det med skyt-spring-dø, og dessuten gir det litt følelsen av å løpe rundt i en stor boks med små bokser rundt seg - Jeg har begynt å spille litt DoD, synes det er kulere - man får på en måte litt "med i krigen-følelse, pga. mer forseggjorte maps, bl.a. - Dessuten vil jeg påstå at i DoD er det ingen våpen som er ordentlig dårlige på samme måte som i CS. I DoD er de fleste våpen jevnt i bruk, riktignok noen litt mer enn andre, mens i CS synes jeg det er kun et fåtall våpen som man faktisk bruker. (Jeg kjøpte FAMAS på PCW en gang, da spurte en av motstanderne meg om jeg var en bot :/ ) Såh, jeg skjønner at det fenger folk, men jeg tror det er andre spill som kunne fenget folk like mye hvis de hadde fått det spillet i stedet for CS "inn med morsmelka" (Og tilslutt vil jeg slå et slag for Quake 3, som også er veldig gøy \o/ ) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Skjønner poenget ditt, men famas er et jævlig vanlig våpen da. Lenke til kommentar
DARK VIKING Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Jeg ser det er mange her som sier at det ikke er noe bra alternativ til CS, men kan jeg foreslå Natural Selection , Det er til Half-life, og en ganske bra mod om jeg selv skal si det. Noen har kanskje prøvd det, men siden ingen tok det opp, så slenger jeg det med. Min erfaring ifra de to spillene CS og NS er som følger: De gangene før når jeg prøvde CS var ikke oppløftende. Hoppet inn på maaaange forskjellige servere, alt fra norske til de over atlanteren. Men mye av det som gikk igjen var klaging, sutring og et Utrolig dårlig lagsamarbeid. Utifra hva jeg så, var folk mere opptatt av frags, klaging og til dels camping enn teamplayet som alle tidligere har nevnt. For moro skyld førte jeg en liten "logg" over relevant informasjon som ble skrevet eller sagt i CS under x antall timer, og det ble ikke mer en hva man kan skrive på baksiden av en fyrstikk eske. (satt litt på spissen) Ingen la frem noen forslag til en taktikk, men kjøpte det man selv ville ha, og ut bar det. Kort oppsummert: Kjøp, løp, skyt, (camp/whine), dø. NY RUNDE. I NS våger jeg å påstå at samarbeid er mer i fokus, og noen av dee aller værst spillerne som kommer innom NS, er CS spillere som mangler det totalt. Ifra og kunne løpe rundt på egenhånd som en klovn, må man nå plutselig følge ordre ifra commandere'n, man kan ikke lengre få det våpnet man selv syntes er "kulest", da det kanskje er komplett ubrukelig i den gitte situasjonen man er i. Og hvis man blir sendt ut ett sted for å gjøre noe, så kan man heller ikke fragge alle man ser, da man er påkrevd å komme seg til ett sted Uoppdaget for å bygge noe der. Det beste eksemplet jeg har (dette er for de litt mere innvidde), er når 1 eller 2 stykker drar til et hive (alien spawn\base) for å bygge en Phasegate (teleporterings sak), og man bruker alt man kan av finurlige ruter og stealth, og når man så endelig kommer i nærheten eller inni hivet, bare venter på at commanderen skal slippe en phasegate der, DA kommer spiller nummer 3 løpende inn. Han er da CS spilleren som da har: A: Ett følge av aliens etter seg, fordi han har skutt på alt som rørte seg på veien ditt, ENDA han fikk ordre om å ikke gå ditt. Aliens ser da også de andre 2 der, da han i 90 % av tilfellene løper rett til dem. (forbaska minimap ). OG løpet er da kjørt. B: Før phasegaten er ferdig eller hvis han er en av de første til å teleportere seg ditt, så løper han rett inn å skyter på hivet, noe som gjør samtlige motstandere oppmerksome på at det er marines i basen dems. Hva folk sier eller skriver til hverandre er også helt forskjellige enn i CS, man for konstant ordre om å bygge den tingen, pass på han, vokt dette stedet, snik deg inn der, ikke skyt den tingen, STAY TOGETHER (hold sammen), sveis opp denne døra osv osv. Side opp å side ned med planer, taktikker, forkastede planer når de blir avslørt, og motangrep. Det er uttallige flere eksempler på slike egospillere som vi kaller dem, og jeg fikk bannet mange av dem etter uttallige advarsler. Jeg har også snakket med flere CS spillere i etterkant som har prøvd og virkelig blitt flinke i NS, og mye av det som går igjen er det at NS er ett "vanskelig" spill å forstå med en gang, noe som CS ikke er. Selv har jeg den gangen jeg spilte CS prøvd å se hva som skal til for å bli sett på som en EGO spiller i CS, og det eneste jeg kan komme på er å være en Teamkiller. Da er du hatet. Men om jeg kjøpte feil våpen, sto på dårlige steder, eller slikt, få eller ingen kommentarer til det. I NS blir du hatet hvis du er en teamkiller (selfølgelig), hvis du tar ett våpen eller annet utstyr påtenkt en annen spiller, hvis du avlører deg selv eller laget i en kritisk situasjon, hvis du maser om å få favoritt våpnet ditt konstant (da det kanskje er ubrukelig akkuratt nå, ikke følger ordre osv. Det lengste kampen jeg har spilt i NS var for ett år siden eller så, på den daværende Esports.no severen, og den varte i 4 timer og 15 minutter. FYTTI H*LVETE og svetten rant da. Ørten hundre og 42 motangrep senere vant endelig marines, men dæven og det var close race noen ganger. Dette var vel og merke også en public match. Ifra 04.00 om natta til sånn 08.15 på morran. Jeg tror Mike (admin og eier av esport.no) bannet rundt 7-8 personer som kom inn og ikke fulgte ordre den kampen, hehe. Beklageligvis er NS blitt patchet på endel siden da, og kampene nå er mye kortere, men 1 times kamp er fortsatt mulig. Men jeg syntes at det er bra at folk spiller og trives med CS, det er jo det viktigste. Men JA, det finnes alternativer til det, på samme spillemotor, og med så mye mere lagarbeid. Og ja, det finnes også dårlige NS servere, med wannabe spillere, og taktikker som en 6 åring har tenkt ut. Det er sååå gøy å komme på en server hvor alle er sååå "gode", for deretter å utføre en plan som ikke er påtenkt der engang, og virkelig knuse det andre laget, bokstavlig talt. Men game on allesammen, og god helg videre. Endret 3. oktober 2004 av DARK VIKING Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ja... Alt det han skrev oppafør! Tror du hadde fått en 6'er hvis du hadde levert den inn til en norsk læreren... Bra foredrag, terningkast 5... Lenke til kommentar
DARK VIKING Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Takker og bukker ydmykt Newt32. Du har spilt\spiller NS tipper jeg? Lenke til kommentar
xes Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Strike Force er konge, rest'a er bare tiss&promp&besj (mod til UT, og nå også ute med demo for UT 2004) anbefales Visionstudios Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 jeg sitter egentlig selv med et lite inntrykk av mange at de som fremdeles spiller CS er mere eller mindre "u-smarte" og syntes at alle andre spill er langteklige(krever litt taktikk og IQ) eller for raske (har jo aldri prøvd noe annet enn CS de siste åra). ikke alle da selvsagt Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg synes CS er bra, men ser at alle sier det ikke er noe gøy public, men rått på klan kamper. Okey, da må vi prøve det. Hva gjør jeg? Er sikkert mangen som lurer på dette, så la oss ta meg som eksempel. Hva skal til for at jeg kan spille klan matcher da? Hvor finner jeg en klan som tar inn spillere som egentlig ikke er så god? Og hvis jeg skal være med i en klan må jeg da bruke minst 2 timer hver dag til CS? Kan være dette ikke er tråden å ta det opp i men gir det et forsøk. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 jeg sitter egentlig selv med et lite inntrykk av mange at de som fremdeles spiller CS er mere eller mindre "u-smarte" og syntes at alle andre spill er langteklige(krever litt taktikk og IQ) eller for raske (har jo aldri prøvd noe annet enn CS de siste åra). ikke alle da selvsagt Ehm.. Kan du forklare hva du mente med det? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg synes det er tragisk at alle dere som "er i mot" CS, er det, på grunn av erfaringer fra public spilling. Når du får deg en real klan uten pipestemmer, da blir det gøy. Og hvis du sier at CS ikke krever taktikk og IQ, TrulZern, så trenger man det ikke i sjakk heller. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 jeg mener ikke de 5% som soshal prater om, men de andre fjortissene Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 jeg mener ikke de 5% som soshal prater om, men de andre fjortissene Så 95% av dem som spiller CS er idioter? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Eg forstår godt kvifor dei speler det. Dersom du finner eit spel som du liker veldig bra så er det morro, sjølv over 4-6 år. Personlig er ikkje CS min favoritt, men eg har sjølv spelt eit spel i 2 år, og kunne haldt på lengre om omstendighetane hadde vore betre. Men sjølv i communityen (forengelska) på det spelet, som er ekstremt liten (maks 200-300) personer online om gangen så er det fjortisser med pipestemmer, idioter og heile den pakka, og det er dei alle ser, ikkje dei gode som konsetrerer seg om spelet. Og når du tenker på kor mange som speler CS så er det forståeleg at du vil støte på personer du misliker stadig vekk. Stå på gaming-norge! Endret 3. oktober 2004 av zeph Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Fordi det er kun CS og WC3 jeg kan spille online. Endret 3. oktober 2004 av Sprayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå