Gå til innhold

hvorfor spiller dere fremdeles CS ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan legge til at jeg spiller mange andre spill og, f eks har spilt mye Warhammer 40K Dawn of War i det siste, veldig bra spill.

Men CS er liksom alltid "hovedspillet", det spillet man alltid spiller og går tilbake til.

Er vel vanskelig å forklare hvorfor, men, som sagt før, gameplayet er genialt, og CS er kanskje verdens beste online spill.

 

Grafikken fungerer, jeg syntes faktisk 1.6 er bedre enn CS Source også.

CS har STIL, til de grader bra stil og.

Det at bakgrunnene er litt lavere resolusjon gjør og at man ser spille karakterene bedre.

Lenke til kommentar

det finnes da mange andre spil med like mye teamplay og taktisk spilling som som CS.

for å nevne noen er rtcw\ET og battelfield noen av dem (ikke vietnam)

du kan da heller ikke blir en god aimer i rtcw\ET på 2 timer eller 2 måneder hvis du vil.

Endret av _Mag_
Lenke til kommentar
Spillte FarCry på nett her om dan, har stort potensiale på multiplayer, hvis det blir flere og bedre servere..har spillt både CS, CS condition zero og CS source beta, men jeg syns at det er fordømt kjedelig!! Det blir for monotont, på en måte bare rundt og rundt! Har sansen for UT2k4 fullt adrenalinkick! fragmonky!!

Enig! Syns CS blir rundt og rundt (Men det blir bedre med Source grafikk osv.)

 

UT2k4 er jo rått i MP hvis du får med noen!

Lenke til kommentar

Synes ikke CS er noe for meg. Å springe frem og tilbake og prøve å drepe noen på en slik monoton måte som CS er lagt opp til, finner jeg kjedelig. Har etter lang tids titting på de som spiller CS mye kommet frem til at det finnes et monotont mønster som CS går etter hele tiden, det er på 3 punkter:

 

1. Spring

2.skyt

3.dø

 

Enklere kan det ikke forklares, du springer rundt, skyter noen kiser og til slutt blir du skutt og dør, du respawner og gjør det samme omigjen. Er du heldig overlever du noen runder men til slutt tar punkt 3 deg igjen. Det er monotone saker spør du meg,

 

Bruker å spille CS litt, og litt på lokale LAN, men holder aldri ut mere enn 10 min, da henger hode, jeg sovner nesten og blir så lei at jeg nesten spyr. Det verste var da de (ikke jeg, ga meg etter 10 min som vanlig) andre som var der, spillet de_aztec sammenhengende i 4 timer, kvilte i 30 min, og ville deretter spiller mer CS. Jeg var med, helt til server kisen ropte "jeg start de_aztec". Klikk, hadde, jeg drar. Var ingen spilling av andre spill som kanskje kunne fenge andre. CS hele dagen, sykt kjedelig :nei:

 

Så mitt synspunkt på CS er, kjedelig :thumbdown:

Lenke til kommentar

Haha, skal jeg fortelle deg det? Fordi det er faktisk ikke kommet et spill til dags dato som kan sammenlignes med counterstrike, ingen under og ingen ved siden av... selvom de har kommet så langt at de bare ødelegger d... :p source kommer jo snart, så det gjør jo ingenting lenger... cs er ikke ut før d er kommet en verdig etterfølger...

Don`t try to fix something that is not broken...

 

Har spilt det siden 99/00...? ja.. tror det... vet ikke hvor lenge du har spilt cs. Men det har jo tapt seg veldig etter at valve tok over utviklingen av det da... :thumbdown:

Etter versjon 1.0 har det vel egentlig bare gått nedover... Det var det beste spillet ever... (tenke tilbake på beta 6 til v 1.0... :cry: )

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar
Synes ikke CS er noe for meg. Å springe frem og tilbake og prøve å drepe noen på en slik monoton måte som CS er lagt opp til, finner jeg kjedelig. Har etter lang tids titting på de som spiller CS mye kommet frem til at det finnes et monotont mønster som CS går etter hele tiden, det er på 3 punkter:

 

1. Spring

2.skyt

3.dø

 

Enklere kan det ikke forklares, du springer rundt, skyter noen kiser og til slutt blir du skutt og dør, du respawner og gjør det samme omigjen. Er du heldig overlever du noen runder men til slutt tar punkt 3 deg igjen. Det er monotone saker spør du meg,

 

Bruker å spille CS litt, og litt på lokale LAN, men holder aldri ut mere enn 10 min, da henger hode, jeg sovner nesten og blir så lei at jeg nesten spyr. Det verste var da de (ikke jeg, ga meg etter 10 min som vanlig) andre som var der, spillet de_aztec sammenhengende i 4 timer, kvilte i 30 min, og ville deretter spiller mer CS. Jeg var med, helt til server kisen ropte "jeg start de_aztec". Klikk, hadde, jeg drar. Var ingen spilling av andre spill som kanskje kunne fenge andre. CS hele dagen, sykt kjedelig  :nei:

 

Så mitt synspunkt på CS er, kjedelig  :thumbdown:

Monotont eller ikke, da kan du jo spørre deg selv hva du gjør på foran skjermen hver dag, med musen og tastaturet... Kanskje du syns det er kjedelig bare fordi du suger i det?

"Bruker å spille CS litt, og litt på lokale LAN, men holder aldri ut mere enn 10 min, da henger hode, jeg sovner nesten og blir så lei at jeg nesten spyr." :!:

som sagt, jeg har spilt det siden 99, og jeg er fremdeles ikke lei... Jeg blir lei alle andre spill, men ikke cs... før source kommer... Kanskje jeg bare er en dopamin junkie :love:

Lever du ikke for rushet du får etter du har drept 5 stk alene i en klankamp? :D eller har du ikke spilt det før kanskje...?

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar
Synes ikke CS er noe for meg. Å springe frem og tilbake og prøve å drepe noen på en slik monoton måte som CS er lagt opp til, finner jeg kjedelig. Har etter lang tids titting på de som spiller CS mye kommet frem til at det finnes et monotont mønster som CS går etter hele tiden, det er på 3 punkter:

 

1. Spring

2.skyt

3.dø

 

Enklere kan det ikke forklares, du springer rundt, skyter noen kiser og til slutt blir du skutt og dør, du respawner og gjør det samme omigjen. Er du heldig overlever du noen runder men til slutt tar punkt 3 deg igjen. Det er monotone saker spør du meg,

 

Bruker å spille CS litt, og litt på lokale LAN, men holder aldri ut mere enn 10 min, da henger hode, jeg sovner nesten og blir så lei at jeg nesten spyr. Det verste var da de (ikke jeg, ga meg etter 10 min som vanlig) andre som var der, spillet de_aztec sammenhengende i 4 timer, kvilte i 30 min, og ville deretter spiller mer CS. Jeg var med, helt til server kisen ropte "jeg start de_aztec". Klikk, hadde, jeg drar. Var ingen spilling av andre spill som kanskje kunne fenge andre. CS hele dagen, sykt kjedelig  :nei:

 

Så mitt synspunkt på CS er, kjedelig  :thumbdown:

Monotont eller ikke, da kan du jo spørre deg selv hva du gjør på foran skjermen hver dag, med musen og tastaturet... Kanskje du syns det er kjedelig bare fordi du suger i det?

"Bruker å spille CS litt, og litt på lokale LAN, men holder aldri ut mere enn 10 min, da henger hode, jeg sovner nesten og blir så lei at jeg nesten spyr." :!:

som sagt, jeg har spilt det siden 99, og jeg er fremdeles ikke lei... Jeg blir lei alle andre spill, men ikke cs... før source kommer... Kanskje jeg bare er en dopamin junkie :love:

Lever du ikke for rushet du får etter du har drept 5 stk alene i en klankamp? :D eller har du ikke spilt det før kanskje...?

Har bare CS på maskinen fordi jeg lager brett til, spiller det aldri mer nå. Spiller en masse andre FPS spill, og har spillet CS litt og drept en del ja, men føler ikke det blir noe annet enn en monoton springing på brette som aldri tar slutt. Men men, enkelte er bare gærn etter det spillet, andre ikke. Jeg klarer bare ikke å skjønne hvorfor CS er blitt så uhyre populært :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...