Heatsink Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Nytt er ikke nødvendigvis best. Realistisk er ikke nødvendigvis best. jeg mente at realistisk var hovedargumentet til de andre tidligere her i tråden, men det var feil, det var bare det jeg fikk intrykk av. *edita etter å ha lest gjennom en gang til* Endret 22. september 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 hva får dere (sier dere siden jeg er på et cs forum) til å fremdeles spille cs, det er da ikke akkurat nytt, ikke noe bra grafikk og ikke noe serlig nyskapende gameplay som skiller seg forferdelig ut det er også ganske gammelt, det har da kommet ganske mange nye spill som burde være både bedre og artigere enn dette spillet. selv mener jeg at det er såpas mange folk som sier "jo fakk, CS ruuuuuuler" at folk rettogslett tror at det er det eneste spillet i hele verden.. eller hva mener dere??? Hvorfor stiller du så dumme spørsmål? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 men realistisk var hovedargumentet til de andre tidligere her i tråden Nå har jeg lest gjennom alle innleggene på forrige side, og ikke én har sagt at hovedgrunnen til at de liker CS er fordi det er realistisk. "Realistisk" var et ord som ble tatt opp av deg, og du fikk da til svar at CS ikke var særlig realistisk. De skriver derimot at samarbeid, taktikk og gameplayet generelt er det som gjør CS til en bra opplevelse. Lenke til kommentar
sdn Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 eller hva mener dere??? Jeg mener at du er en idiot, men det er jo så. Anyways: Jeg har prøvd Americas Army, jeg hatet det fra ende til annen. CS har elendig grafikk, men når ble grafikk alt? Mulighetene til å spille sammen som et lag eksistrer ikke på samme måte i andre spill. (Kanskje BF?) I CS er du avhengig av andre, og andre er avhengig av deg. Taktikk mulighetene, sammarbeidsnivået og gameplayet er det som gjør CS så bra. Synd flere ikke kan se dette, men hvis de heller vil spille multiplayer på Far Cry (som er noe av det dummeste jeg har vært med på) bare for grafikken, så for all del. Jeg spiller av 3 grunner: 1. Det er et morsomt spill 2. Jeg spiller mye med klanen, som er noen av de morsomte folkene jeg vet om. 3. Jeg er avhengig av det. Noe jeg tror mange er. Sånn som det ser ut nå, så vil jeg fortsette til CS dør ut. Men det er jo meg.. Cs er ikke akkurat et veldig realistisk spill som andre har nevt tidligere, men det fenger p.g.a action osv osv. Er vel heller ingen stor del taktikk, mer skyt rett i skallen til folk og løp videre, i motsetning til Amerikas Army som noen nevnte. Har spilt, og spiller, begge spillene og de er gode på hver sin måte. For min del oppsumerer jeg det slik: CS: raskt fps spill med mye action, man føler at man treffer andre som når blod spruter og kroppen flyr bakover (noe som ikke er realistisk), mange som spiller det, men virker som om det er mest ungdomsskole elever og mange umodne, med unntak selvfølgelig. (tviler på at det er mange over 30 som spiller) Grei grafikk og fortsatt et morsomt spill. AA: Veldig realistisk fps, som for mange cs-gamere blir for mye taktikk, du kan liksom ikke bare storme fram og skyte alle i hue. Mye camping som cs gamere kaller det som jeg skjønner noen ikke har tolmodighet til. Er muligens viktigere å bli ordntlig kjent med mapsa enn i cs. Folk i alle aldersgrupper spiller. Bra grafikk og rett og slett ett utrolig bra spill som faktisk er gratis, selv om det irriterer med at det rett og slett er propaganda fra USAs side... Har hatt mange timer morro med begge spill. CS: headshot action AA: taktisk teamplay Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Cs er ikke akkurat et veldig realistisk spill som andre har nevt tidligere, men det fenger p.g.a action osv osv. Er vel heller ingen stor del taktikk, mer skyt rett i skallen til folk og løp videre CS: headshot action Du sier at det er bare løp og skyt "Headshot action" Men hvis du ser på de som spiller litt ordentlig så ser du at mesteparten av spillinga deres går på taktikk, så det er jo ikke akkurat den beste beskrivelsen av et spill Btw. Public og pcw/cw er helt forskjellig i måten det spilles på. Du har vel bare spilt public og da får du den følelsen av løp og skyt headshot action Edit: Selvfølgelig Kjempemorsomt uansett hvordan det spilles da Endret 22. september 2004 av Rampage Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Cs er ikke akkurat et veldig realistisk spill som andre har nevt tidligere, men det fenger p.g.a action osv osv. Er vel heller ingen stor del taktikk, mer skyt rett i skallen til folk og løp videre, i motsetning til Amerikas Army som noen nevnte. Har spilt, og spiller, begge spillene og de er gode på hver sin måte. For min del oppsumerer jeg det slik: CS: raskt fps spill med mye action, man føler at man treffer andre som når blod spruter og kroppen flyr bakover (noe som ikke er realistisk), mange som spiller det, men virker som om det er mest ungdomsskole elever og mange umodne, med unntak selvfølgelig. (tviler på at det er mange over 30 som spiller) Grei grafikk og fortsatt et morsomt spill. AA: Veldig realistisk fps, som for mange cs-gamere blir for mye taktikk, du kan liksom ikke bare storme fram og skyte alle i hue. Mye camping som cs gamere kaller det som jeg skjønner noen ikke har tolmodighet til. Er muligens viktigere å bli ordntlig kjent med mapsa enn i cs. Folk i alle aldersgrupper spiller. Bra grafikk og rett og slett ett utrolig bra spill som faktisk er gratis, selv om det irriterer med at det rett og slett er propaganda fra USAs side... Har hatt mange timer morro med begge spill. CS: headshot action AA: taktisk teamplay takk dette var et bra svar Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Cs er ikke akkurat et veldig realistisk spill som andre har nevt tidligere, men det fenger p.g.a action osv osv. Er vel heller ingen stor del taktikk, mer skyt rett i skallen til folk og løp videre, i motsetning til Amerikas Army som noen nevnte.Har spilt, og spiller, begge spillene og de er gode på hver sin måte. Hvor sier jeg at CS er realistisk? Hvos sier noen at CS er realistisk? Ser ingen som sier det. Og har du noen gang spilt en pcw? hvis du noen gang har spilt med en god klan mot en annen god klan, så kommer du til å skjønne at det å løpe og skyte HS ikke funker så veeeldig bra. Det er en del taktikk i CS seh. Godt mulig det er det i AA, men folk løp rundt hele tiden der også når jeg spilte. *Edit: Hvofor kommer dere inn på CS-forumet og klager på CS egentlig? Dere liker det ikke, vi liker det. Hva er problemet? Gå tilbake der dere kom fra. Endret 22. september 2004 av Plomma2 Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det er tøft,rett og slett...Gameplayet er simpelt og genialt...Teamplay er også en viktig faktor. Lenke til kommentar
sdn Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Hvor sier jeg at CS er realistisk? Hvos sier noen at CS er realistisk?Ser ingen som sier det. Og har du noen gang spilt en pcw? hvis du noen gang har spilt med en god klan mot en annen god klan, så kommer du til å skjønne at det å løpe og skyte HS ikke funker så veeeldig bra. Det er en del taktikk i CS seh. Godt mulig det er det i AA, men folk løp rundt hele tiden der også når jeg spilte. *Edit: Hvofor kommer dere inn på CS-forumet og klager på CS egentlig? Dere liker det ikke, vi liker det. Hva er problemet? Gå tilbake der dere kom fra. Har spilt pcw ja, er veldig mye fetere enn public det. Må være lov å ha forskjellige meninger, men som sagt CS er morro det Edit: Qute sigga- ...Gameplayet er simpelt og genialt... Endret 22. september 2004 av sdn Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 CS er morro Kjøper mindre pc spill etter jeg begynte å spille det, Cs holder jo evig / til det dør ut Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 *Edit: Hvofor kommer dere inn på CS-forumet og klager på CS egentlig? Dere liker det ikke, vi liker det. Hva er problemet? Gå tilbake der dere kom fra. jeg kom ikke å klaga, jeg kom og spurte hvorfor det fremdeles var liv i CS. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Kanskje fordi det er et såpass simpelt og utrolig morsomt spill? Gameplayet har en så utrolig holdbarhet? Du har jo fått en god del svar her da Og som sagt, det kan spilles så forskjellig, er ikke bare et jogg,skyt og håp på HS spill Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 dere som klager på at cs ikke er realistisk: vil det si ay alle spill som ikke er realistiske er dårlige? doom3, half life, unreal2 osv osv er bare møkk etter deres mening da eller? er da ingen krav om at et spill skal være realistisk for at folk kan syntes det er bra? Lenke til kommentar
mms21 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) TrulZern hvorfor henger du fremdeles på CS-forumet? Endret 22. september 2004 av awp Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 For meg personlig.. Hvert eneste frag er forskjellig. Det føles så jævlig digg å bare ta 3 stykker på en gang f eks. Det er kjempemorsomt å samarbeide seff, blir spennende og utfordrende da man spiller mot gode motstandere. På en side har man teamplay og samarbeid, på den annen side har man masse rom til individuell skill. Det er en slags mix som ingen andre spill har, det er masse rom til begge deler, men samtidig så trenger man begge to for å gjøre det bra. På toppen av det hele er feelinga på våpnene, feelinga av fysikken da man hopper og beveger seg.. Hvis man vil kan man bli som vann, som flyter gjennom brettet og suger inn alle motstandere. If that makes any sense. Lenke til kommentar
Imho Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg skjønner ikke helt hvorfor så mange fortsetter og spille cs. Jeg spilte det EKSTREMT mye før , men nå har det jo kommer så mange spill som slår cs på alle punkter. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Og det er spill som?? Lenke til kommentar
agony Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Genialt enkelt, ganske enkelt genialt. Skjønner ikke hvorfor folk plages av at det er så mange som spiller cs. Høres jo ut som at folk mener vi er idioter fordi vi faktisk synes det er gøy. Konseptet er enkelt, og fungerer, og nå kommer cs source, som gir noe bedre grafikk, til de som klager på det. Men som er bevist fra før, f.eks doom3, grafikk er ikke alt, men det skader ikke at man liker det man ser, men tviler på at folk noengang vil spille cs pga grafikken. Enkel morro, men også en utfordring om man går i kamp mot litt mer seriøse lag, i stedet for å spille public. Jeg har spilt det meste av online fps de siste årene, lekte meg rundt i bf og bfv en periode, men vender tilbake til cs hver gang jeg går lei av de andre. Lurer på hvorfor folk føler seg plaget over at CS fortsatt lever, og så mange spiller det. Høres ut som en gjeng bortskjemte unger som ingen gidder å leke med. Kan fundere på hvorfor de har blitt så fornærmet, kanskje en såkalt "n00b" drepte dem og deres "l33t über skills" ikke var så skryte verdige likevell. Og ja, vet jeg får pes for det siste her, men enkelte ganger høres det nesten sånn ut. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Grunnen til at jeg spiller CS er gameplay, ikke grafikk. Spillet er så genialt enkelt, og så kan man bli ubegrenset god i det.... og det er ikke på grunn av realismen at jeg spiller det. Jeg spiller det fordi det er dritfett, og det er enda morsomere å knerte 3 terrorister med 3 skudd i pæra. Lenke til kommentar
OrakL Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hva faen tror du? cs er verdens beste spill... dårlig spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå