Heatsink Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 hva får dere (sier dere siden jeg er på et cs forum) til å fremdeles spille cs, det er da ikke akkurat nytt, ikke noe bra grafikk og ikke noe serlig nyskapende gameplay som skiller seg forferdelig ut det er også ganske gammelt, det har da kommet ganske mange nye spill som burde være både bedre og artigere enn dette spillet. selv mener jeg at det er såpas mange folk som sier "jo fakk, CS ruuuuuuler" at folk rettogslett tror at det er det eneste spillet i hele verden.. eller hva mener dere??? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) cs er et spill man nesten kan bli ubegrenset god i. spillet har exstremt bra muligheter for teamplay og taktikk, en viktig faktor i at cs er så populært er at mappene er så basic, dette gjør at man kan lage taktikker osv...... spillmotoren er også utviklet til sitt fulle, dvs spillet oppdateres hele tiden, med retting på bugs o.l. andre spill med map som jungeler med busker o.l som man kan gjemme seg i blir alldri noe populært for her legges for mye til tilfeldighetene, og man kan lissom ikke bli shikkerlig god, mange andre spill er liksom slik at man kan bli best på 2 timer.... altså begrenset skill level. det er det som gjør at cs er så populært men: cs ruuuuuuuler ikke, ikke no bra grafikk o.l. spill som ruuuuler er doom3, hl2, farcry o.l. man eller ihvertfall jeg spille cs for å tilfredstille et behov , ikke fordi det er bra Endret 22. september 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 hva får dere (sier dere siden jeg er på et cs forum) til å fremdeles spille cs, det er da ikke akkurat nytt, ikke noe bra grafikk og ikke noe serlig nyskapende gameplay som skiller seg forferdelig ut Det er jo hipt å spille de tøffeste spillene med den villeste grafikken, og bare løpe rundt og treffe på hvert eneste skudd, fordi det ikke finnes utfrodring i rekylen? CS er faktisk et av få spill for det faktisk kreves litt trening for å mestre det, og du kan liksom "kjenne" at du treffer. Samtidig er det ikke tilgriset med masse annet grafikksøl, som papirer som henger på veggen, bokser på bakken, trær overalt, og sånne ting som gjør alt så uoversiktlig. CS handler ikke om grafikk, hvor nytt det er, eller gameplayet. Jeg spiller det fordi det krever et ekstremt bra teamplay for å bli gode, og det er nettopp det som er morsomt med spill og leker - at det kreves samspill. I tillegg krever det ikke allverden av hardware. Btw, sjakk har ikke akkurat bra grafikk, det er ikke nyskapende osv, men det er populært for det. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) *Spam redigert bort av moderator* Endret 22. september 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 jeg spiller 99% av tida mi på iceworld2k servere... egentlig litt lei CS, men iceworld er jo bare "GOGOGO" 100% av tida...da er det gøy Lenke til kommentar
Tim Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 cs er et spill man nesten kan bli ubegrenset god i. spillet har exstremt bra muligheter for teamplay og taktikk, en viktig faktor i at cs er så populært er at mappene er så basic, dette gjør at man kan lage taktikker osv...... spillmotoren er også utviklet til sitt fulle, dvs spillet oppdateres hele tiden, med retting på bugs o.l. andre spill med map som jungeler med busker o.l som man kan gjemme seg i blir alldri noe populært for her legges for mye til tilfeldighetene, og man kan lissom ikke bli shikkerlig god, mange andre spill er liksom slik at man kan bli best på 2 timer.... altså begrenset skill level. det er det som gjør at cs er så populært men: cs ruuuuuuuler ikke, ikke no bra grafikk o.l. spill som ruuuuler er doom3, hl2, farcry o.l. man eller ihvertfall jeg spille cs for å tilfredstille et behov , ikke fordi det er bra Jeg er ikke noen stor tillhenger av CS, men det du sier er jeg helt enig i! Jeg spiller ikke så mye data lenger som jeg gjorde før, men det blir vel et par timer med CS innimellom... Nye spill prøver jeg egentlig bare for å se hvordan grafikken er Personlig liker jeg best spill hvor man bygger sin egen base, styrker osv... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 spiller cs fordi jeg liker gameplayet, og ja grafikken er ikke så veldig god at det gjør noe, men jeg foretrekker gameplay foran grafikk. dette ble kanskje litt rotete Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Har nå redigert ett useriøst innlegg, og jeg håper diskusjonen kan holdes på et seriøst nivå. "Seriøst nivå" betyr at folk argumenterer for og imot. Å skrive at "omgplz CS sux00rz!!1onehundredandeleven" er ikke et seriøst innlegg, og vil bli slettet. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det er jo litt snålt... Grafikken suger, og jeg vil ikke si at gameplayet er no særlig bra, men allikevel er jeg avhengig av det. Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 greit at det er gammelt.. men kom med noen alternativer da.. det klarer du nok ikke, for det finnes ikke spill som er i nærheten av CS når det gjelder gameplay og teamwork innen denne sjangeren.. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 spill med map som jungeler med busker o.l som man kan gjemme seg i blir alldri noe populært for her legges for mye til tilfeldighetene, og man kan lissom ikke bli shikkerlig god, vell, tenkte bare jeg skulle si at vi er ganske mange som koser oss på ghost recon online, med team spilling. Selvfølgelig ert vi ikke like mange som cs-gjengen, bare en brøkdel faktisk, men å komme her og påstå at det ikke er taktikk og team play i andre spill med jungel o.l. er helt feil. Og jeg kan love deg at det er fryktelig stor avstand fra de beste og til normalen i ghost. CS er populært, det er ikke det jeg sier, men jeg tror ikke de grunnene du nevnte er hovedgrunnen. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Må bare si meg enig, skjønner ikke hvorfor enkelte er så totalt oppslukt i CS hele tiden. Vet jeg driver med å lager brett til CS men det er ikke fordi spillet er noe bra, er fordi det er så mange som spiller det Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det har et utrolig godt gameplay. It's that simple... Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 synes ikkje grafikk i et mpspill skal pumpe mest mulig eye-candy og flares ut på skjermen, grafikken i cs er funksjonell og tydelig. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Den grunnen jeg har kommet frem til, er at folk spiller det fordi "alle" gjør det, er i allefall det intrykket man får, ikke at de som spiller det mener det, men det gjør jeg. Ellers som folk sier, grafikken har ikke mye å si, men om den er bra så er jo ikke det noe minus. Samtidig er det lett og bli "god", mens det er vanskelig å bli virkelig god. Kloke ord fra en som spiller noen timer CS i måneden Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Henrik2k, hvorfor sier du at hl2 er bra, når ik spillet har kommet ut engang.. Med mindre du har spilt betaen da.. men den er faktisk ikke bra.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 (endret) har noen av dere "CS frelste" prøvd Americas Army? jeg mener imogmed at dere spill Cs fordi det er så "realistisk". syntes seriøst ikke at CS er så innmari realistisk jeg Endret 22. september 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 syntes seriøst ikke at CS er så innmari realistisk jeg Synes ikke det er så ekstremt realistisk jeg heller, hvem tåler et five-seven skudd i hodet? Osv.osv.osv, er egentlig ikke så realistisk, men det er nok best, ingen vil vel fly ut av stolen når man blir drept av en granat Lenke til kommentar
Opacus Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Nytt er ikke nødvendigvis best. Realistisk er ikke nødvendigvis best. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 eller hva mener dere??? Jeg mener at du er en idiot, men det er jo så. Anyways: Jeg har prøvd Americas Army, jeg hatet det fra ende til annen. CS har elendig grafikk, men når ble grafikk alt? Mulighetene til å spille sammen som et lag eksistrer ikke på samme måte i andre spill. (Kanskje BF?) I CS er du avhengig av andre, og andre er avhengig av deg. Taktikk mulighetene, sammarbeidsnivået og gameplayet er det som gjør CS så bra. Synd flere ikke kan se dette, men hvis de heller vil spille multiplayer på Far Cry (som er noe av det dummeste jeg har vært med på) bare for grafikken, så for all del. Jeg spiller av 3 grunner: 1. Det er et morsomt spill 2. Jeg spiller mye med klanen, som er noen av de morsomte folkene jeg vet om. 3. Jeg er avhengig av det. Noe jeg tror mange er. Sånn som det ser ut nå, så vil jeg fortsette til CS dør ut. Men det er jo meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå