Centi Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2002 men skjermkortet fungerte flott på pc til bror. hakke noe pci skjermkort tilgjengelig atm. vi får vel prøve det også. så lar vi ingen ting være uprøvd... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Quote: Den 2002-05-12 14:53, janosh skrev:Jeg har bygget et par PC-er. og jeg har aldri fått starta maskina på første forsøk... :smile:Første gangen var det proscessoren som ikke var ordentlig nede, andre gang var det rammen som ikke var kommet på plass...Prøv å press rammen ordntlig ned i simm-slotten..(Det skal knake litt i HK... :smile: ) hei du må ikke slurve,har aldri hatt problemer med mine PC-er, 6 har eg satt sammen.Kjetil Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Har hatt et tilsvarende problem selv. Mictostar HK'et mitt støttet ikke Matrox skjermkortet. Ikke noe i veien med noen av korta, de gadd bare ikke funke sammen. Bytta til ATI så funka det. Lenke til kommentar
Atlemann Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Jeg og en kamerat satt sammen en pc en gang som bare peip akkurat som din. Feilen var at CPU vifta ikke var koblet til viftekontakt nr. 1 på HK. Etter vi satt den der startet den helt fint. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Som sagt, skjermkortet ditt er problemet. Prøv det, og klag igjen hvis det ikke funker med PCI/helt annet kort. Lenke til kommentar
Centi Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 Nå er det på tide med en liten oppdatering.... Nå er hk testet ok i følge komplett. Cpu fungerer (testet i annen pc) samme gjelder ram og skjermkort. Jreg venter spent på og sette det sammen etterpå.... Ønsk meg lykke til!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Centi Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 hmmz Det funker ikke nå heller.. Nå trenger jeg seriøst litt assistanse her.. Jeg har bare cpu,skjermkort og ram på. cpu vifta starter. kabinett vifta starter. men den piper fortsatt tre ganger.. har prøvd tre forskjellige skjermkort. Gf3ti200 og ati radeon 8500LE gf2 mx400. Centi _________________ Cruiser webben på 56k modem =) <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Centi på 2002-05-31 16:26 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: centi på 2002-05-31 21:40 ] Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Har opplevd lignende, bruk et PCI skjermkort, bytt plaseringen på ramen, og ta ut bios batteriet og sett det inn igjen (setter alt i bios til default). Håper det hjelper Hilsen Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå