N_R Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 ..noen linux-guruer her?? :-) Har en Smoothwall jeg skal sette opp mot en annen ruter. Det går helt greit, bortsett fra at mitt nett (192.168.1.0/24) selvfølgelig er i bruk på den andre siden. Og dermed kan det ikke brukes. Tanken var da å oversette 192.168.1.0/24 til f.eks. 172.10.1.0/24, noe som skal gå utmerket bare man har litt peil på ruting såvidt jeg forstår... Har sett litt rundt, bl.a. her, http://www.netfilter.org/documentation/HOW...AT-HOWTO-5.html, men finner ikke helt ut av nøyaktig hva som skal stå hvor.... Lenke til kommentar
Instict Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 I tilfelle du ikke visste dette så har hardware et linux forum her ! Noen av de der er faktisk villige til å hjelpe til med slike ting.. tror jeg Lenke til kommentar
N_R Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 øh.. burde ha sjekka ut de andre forumene litt bedre ja. OK, poster der i stedet. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå