Richard`n Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hei! For en stund siden var det snakk om i media at man kunne bestille `dvdèr til en pris av 100 - 150 kr fritt hjemsent. Syns å huske dette gjalt 2 webshopper i utlandet en plass. Noen som vet url til disse? På forhånd takk Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 http://www.play.com http://www.cdwow.com Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Og www.playusa.com www.dvdsoon.com www.dvdboxoffice.com Lenke til kommentar
dopus Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 play har større utvalg en cdwow har jeg inntrykket av, men cdwow er stort sett alltid billigere enn play med et pund eller 2 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 men play deler opp ordre sånn at hver pakke kommer under 200kr...? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Njaa... De tar ikke hensyn til 200kr loven i Norge. De sender hver film enkeltvis, noe som fører til at filmer under 200kr alltid kommer inn uten å måtte betale 24% + fortolling som ekstra. DVDSoon sender alltid filmene enkeltvis så lenge du bestiller 3 eller mindre filmer omgangen. Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Fikk sendt en del bøker,cder og dvder fra amazon, dette måte jeg ikke betale frakt på..Tror ikke tollerne er så veldig nøye på slike pakker.. Dessuten tror jeg bøker er tollfrie...(?) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Ikke frakt fra Amazon? Jaja... Er riktig at det ikke er toll på bøker. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Du betaler frakt til Amazon, og butikken er alt annet enn billig. Jeg skjønner ikke hva folk snakker om når de påstår varene der er rimelige. Skal ha en Cubase SX bok, og den koster rundt 450,- derfra, før frakt så vidt jeg husker. Har lagret varesøket, for jeg må vurdere om det er verdt det. Finner den ingen steder i norge, so.. *furte* Utover det er jo utvalget i bøker veldig bra der. En kamerat fant også diverse CDer han ikke hadde lykkes å finne noen som helst andre steder, på Amazon. Men prisene er overhodet ikke lave. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Njaa... De tar ikke hensyn til 200kr loven i Norge. De sender hver film enkeltvis, noe som fører til at filmer under 200kr alltid kommer inn uten å måtte betale 24% + fortolling som ekstra. DVDSoon sender alltid filmene enkeltvis så lenge du bestiller 3 eller mindre filmer omgangen. Og med dette mener du at play.com sender hver film hver for seg. Slik at det eneste en trenger passe på er at hver enkelt film ikke har en pris over 200? Eller kan de prestere å bundle sammen flere filmer i samme pakke? Lenke til kommentar
striky Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Nei, Play sender alltid 1 og 1, samme hvor mange du bestiller i slengen. Angående DVDsoon så sliter de veldig med leveringene om dagen, varer som ikke er på lager er de spesielt trege med. Både Play og CD-wow er meget raske. Husk på at CD-wow har flere internasjonale avdelinger, og prisene kan variere noe fra avdeling til avdeling. http://www.kjaerland.dk/DVD/index.asp?tc=NOK er en grei side til å søke etter lavest pris på. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Play er meget pålitelige. Jeg og venner har kjøpt et par hundre filmer, spill og musikk der til nå. De leverer forholdsvis ganske raskt (eks.: Kjøpte nytt program fra en norsk butikk for en uke siden, og får først hentet sendingen etter 7 dager - mens Play.com sender varene til din postkasse iløpet av vanligvis 3-5 dager, og da er det altså fra utlandet). Jeg har fått 6 DVD filmer i samme sending en gang. De ansatte ved postkontoret hadde brukt en kraftig gummistrikk for å pakke alt sammen, og jeg måtte hente det på kontoret av praktiske årsaker (ikke plass i postkassa), ingen ekstra utgifter. PS* Jeg vil også føye til at kundeservicen de gangene jeg har vært i kontakt med dem, er i særklasse. Høflige og svært imøtekommende. Endret 20. oktober 2004 av Hidden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå