Gå til innhold

Hva synest du om half life 2 utsettelsene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine ti kroner: Det er ikke akkurat første gang at et spill blir utsatt. Og jeg har andre ting å gjøre enn å spille HL2, så jeg klarer meg fint i mellomtiden.

 

Det jeg lurer på, er hva som gjør spillbransjen annerledes enn for eksempel filmbransjen med tanke på å overholde deadlines? Jeg har i alle fall følelsen av at det er vanligere å holde deadlines der enn i spillbransjen. De har jo blitt ferdige med LOTR-filmene og DVD-ene i tide, selv om det sikkert finnes eksempler på det motsatte.

 

Er det fordi filmbransjen er eldre og mer erfaren, har mer penger, eller fordi det rett og slett er veldig vanskelig å lage et spill?

 

MVH Audun

Lenke til kommentar

Jeg kjenner at jeg begynner å bli trist, at sorgen og håpløsheten setter inn. Blir deppa. Har lyst til å drukne mine sorger i en flaske, hva er egentlig meningen med det hele? Hva er meningen med livet? Man går og gleder seg, oppgraderer maskinen, slik at man kan spille det spillet man har ventet på..I evigheter... Man venter, og venter. Kanskje venter man forgjeves? :cry::cry::cry:

Lenke til kommentar
det er jo bevisst dette med utsettelsene da.. de får masse pr og folk blir spente. helt til de utsettet datoen.. de fleste spillutgiverne gjør vel dette?

ikke ID og blizzard hvertfall... Tviler på at utviklere spekulerer i dette siden de gjerne vil være først med forskjellige aspekter i grafikk/lyd/gameplay...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...