Sir_cruz Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Hvor får jeg kjøpt det henne ? Gamle innlegget : Ok leter etter et spill er du kan ha et hus katt, hund ol (bør ikke ha det da menne) Gå på turer,fester,venner osv der du er personen sånn som på GTA liksom sånn kamera vinkel og du kan få dame ,unger osv Noen som skjønner hvor jeg vill ? det jeg lurer på er om det finnes til noen konsoller ? eller pc Edit: ny topic osv Endret 22. september 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Vel, det virkelige liv byr på slikt En artig sak, sånn apropos: Samboeren satt og spilte Sims 2 her om dagen, men slo plutselig av og begynte å rydde. Da jeg spurte om det gikk dårlig, sa hun - "Nei, men det er jo litt teit at jeg sitter og instruerer simsene til å rydde rundt i leiligheten fremfor å rydde vår egen når det er så rotete her!" Til ettertanke Endret 22. september 2004 av PeeJay Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Ok leter etter et spill er du kan ha et hus katt, hund ol (bør ikke ha det da menne)Gå på turer,fester,venner osv der du er personen sånn som på GTA liksom sånn kamera vinkel og du kan få dame ,unger osv Noen som skjønner hvor jeg vill ? det jeg lurer på er om det finnes til noen konsoller ? eller pc Harvest Moon AWL! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 GTA san andreas blir vel det nærmeste du kommer...Bortsett fra virkelig liv da.. Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Ok leter etter et spill er du kan ha et hus katt, hund ol (bør ikke ha det da menne)Gå på turer,fester,venner osv der du er personen sånn som på GTA liksom sånn kamera vinkel og du kan få dame ,unger osv Noen som skjønner hvor jeg vill ? det jeg lurer på er om det finnes til noen konsoller ? eller pc Harvest Moon AWL! Er ikke det ett bondegårdsspill? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Ok leter etter et spill er du kan ha et hus katt, hund ol (bør ikke ha det da menne)Gå på turer,fester,venner osv der du er personen sånn som på GTA liksom sånn kamera vinkel og du kan få dame ,unger osv Noen som skjønner hvor jeg vill ? det jeg lurer på er om det finnes til noen konsoller ? eller pc Harvest Moon AWL! Er ikke det ett bondegårdsspill? Vel, det er iallefall et spill hvor man har hus, katt, hund ol. Man kan gå på turer, besøke venner osv. Tilogmed få seg dame og unge! Det var det han spurte etter, og HM:AWL er ett slikt spill. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Nice , selles det i vanelige butikker ? er det gammelt er det morsomt ol ? noen som har noe info ? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 noen som har noe info ? Utrolig hva google finner... http://www.hmfarm.com/ Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Noen som har erfaringer med de folka her ? http://www.bestshop.no/?product=5361 www.bestshop.no ? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Tror jeg bestiller derfra eller er det noe annen butikk som du kan gå og handle i som Elkjøp eller expert ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå