TST Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Denne sommeren har utvalgte Oslo-butikker prøvd ut et nytt informasjonssystem for video- og dataspill. Systemet skal hjelpe deg å finne det spillet du er ute etter, enten du er profesjonell spiller eller informasjonssøkende forelder. Vi har tatt en prat med gründerne bak. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 WOW! Dette så ut som et SKIKKELIG bra konsept! Om man er i tvil om man vil kjøpe et spill til sine barn, eller andre kjente, og man selv ikke er så kjent med spill, kan man jo bare spørre hvilke spill han/ hun (som har bursdag etc) spiller! Mye taktisk? mye skyting? barnespill? RTS? RPG? Bare slå opp i de "bøkene" så finner man jo alt man trenger å vite! Genialt konsept! Håper det slår an! Skulle bare vært interaktivt! Slik at de kunne lagre info via en maskin, slik at folk kunne trykke seg inn og søke etter spill i den sjangeren de ønsker! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Tja..sikkert bra for besteforeldre som ikke vet så mye om dataspill... Men siden jeg for det meste vet hva jeg kjøper, klarer jeg meg uten... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Tja..sikkert bra for besteforeldre som ikke vet så mye om dataspill...Men siden jeg for det meste vet hva jeg kjøper, klarer jeg meg uten... Jada, meg også! Men det er nå et kjempe bra konsept! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Bra konsept, ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg