Gå til innhold

ABC Hjelp til G556

christian232

Anbefalte innlegg

Har Green 556

1024 gb ram 333mzh

Dothan 1,7

cdr/dvd

+ alt det andre :)

Jeg har porblemer med en del oppløsninger i spillene som jeg kjører på pcen min. Skjermen utnyttes ikke til det maksimale. Er det ikke håp?

Det gjelder Worms World Party, Call Of duty og GT3, sistnevnte er verst, den kjører oppløsningen på 640*480*!!

Alle spillene ovenfor er kopiert, altså ikke originale

og så lyd da.....

Vet at pc-en ikke har superb høytalere, men går det an å øke volumet på pc-en ved hjelp av noen "lyd programmer"? Hadde vært konge om en kunne øke volumet i tillegg til det som er fra før.

Fjerne fingermerker på skjermen? Vann beste løsemiddel?

Hos meg står det på skjerminnstillingene at grafikk driveren er ATI MOBILITY RADEON 9600/9700. Hvorfor begge to? Gammel grafikk driver?

Brennerprogram? Nero Express? Andre anbefalinger

Og til slutt....

Noen tips som kan øke ytelsen til spill o.l.? Anbefalte grafikk drivere som DirecX?

Noen andre tips? :hmm:

Alle Green556 hatere -------> Ikke post innlegg her! :mad:

Endret av raffegutten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HAr akkuratt samme maskin som deg bare at jeg har DVD Brenner..

Lyden: Jeg stiller den via kontrollpanelet -lyder og enheter osv..

"Hos meg står det på skjerminnstillingene at grafikk driveren er ATI MOBILITY RADEON 9600/9700. Hvorfor begge to? Gammel grafikk driver?"

Det samme står hos meg, men den yter som 9700.

Det fins egne løsemiddler til pcn. Kjøp eksempel hos Clas Ohlson. Bare spør etter LCD skjerm renser.

Følgte det ikke med en cd med brenneprogram på ? Den fynker også som avspillingprogram på min. Anbefaler deg å bruke den, i tillegg til å skaffe deg Nero.. kjenner ikke til så mange fler.

Lenke til kommentar
HAr akkuratt samme maskin som deg bare at jeg har DVD Brenner..

Lyden: Jeg stiller den via kontrollpanelet -lyder og enheter osv..

"Hos meg står det på skjerminnstillingene at grafikk driveren er ATI MOBILITY RADEON 9600/9700. Hvorfor begge to? Gammel grafikk driver?"

Det samme står hos meg, men den yter som 9700.

Det fins egne løsemiddler til pcn. Kjøp eksempel hos Clas Ohlson. Bare spør etter LCD skjerm renser.

Følgte det ikke med en cd med brenneprogram på ? Den fynker også som avspillingprogram på min. Anbefaler deg å bruke den, i tillegg til å skaffe deg Nero.. kjenner ikke til så mange fler.

Oki takk for tipsene, fikk foresten fikset det der med oppløsning på spillene.

Fikk nylig øye på en knapp som stiller inn på fullskjerm. :whistle:

Men, jeg lurer fortsatt det der med GTA3, det går ikke an å ha større oppløsning en 640*480. Det fører jo til at med fullskjerm modus, er fargene grelle og ikke minst grøtete. Noen som veit hvordan en kan endre på dette? :hmm:

Endret av raffegutten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...