Siomir Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg veit ikke om dere viste det, men jeg flashet akkurat kortet mitt to ganger til etter at jeg flashet det til xt pe, så nå sitter jeg med en mer optimal og mer clockbar xt pe versjon. husker ikke linken, men jeg skal prøve å finne den! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Sikker på at du fortsatt har 16 pipelines? Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Jupp, sjekket det, dette gjorde jeg: flashrom -f -p 0 xpro16.bin restart flashrom -f -p 0 x800xt.rom vips, mer stabil og i bedre form. spillene mine går mye bedre nå enn de noen gang har gjort etter jeg flashet!! noen som veit hvor den knappen som man justerer vifte hastigheten er hen på kortet? Endret 22. september 2004 av Sk8on Lenke til kommentar
Viewety Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hvor mye lenger fikk du klokket kortet etter dette? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) vips, mer stabil og i bedre form.spillene mine går mye bedre nå enn de noen gang har gjort etter jeg flashet!! noen som veit hvor den knappen som man justerer vifte hastigheten er hen på kortet? og vips forsvinner garantien på kortet ditt... Hvis det blir ødelagt om to månder fordi det ikke klarer klokkehastigheten eller 16 pipelines... Og du sitter der med over 3000 kroner bortkastet http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=300169 Endret 22. september 2004 av [GDI]Raptor Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 [GDI]Raptor, veit.. Har samme kortet(sapphire x800pro vivo) som ikke er flasha. Skal ikke gjøres før det trengs. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Har satt ned klokkinga litt, sletta atitool siden den skapte bare problemer for meg! Skal fra nå bruke powerstrip. Mener dere at det er mer lønsomt å flashe kortet tilbake til x800provivo? Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg har bare hatt problemer med kombinasjonen radeon og powerstrip. Mulig det har blitt forandret i senere versjoner, men jeg holder meg iallefall unna. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 (endret) kanskje bare holde seg unna alle klokkeprogram som eksisterer? Jeg tror jeg gjør det, jeg har jo allerede satt kortet mitt nok i fare så det!! Men er det mange som har flasha korta sine sånn som står forklart over eller? bare lurer om det går bra med dere, men hvis dette kortet går til hælvette vet jeg ikke, kjøper vel xt isteden tenker jeg! Bytter hvertfall ikke inn, hvor sleipt er ikke det! noen som veit om et program som er greit nok til å nedklokke hastighetene litt? Tenkte på powerstrip 3.49. *Fjernet snakk om cracks.. totalt unødvendig* Endret 23. september 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Du kan jo bruke radlinker, det følger med omegadriverene Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Har funnet rivatuner, den fungerer som faen den! Den har alt jeg er ute etter fan controll og mulighet til a clocke ned og opp både mem og core.Har klocket kortet ned til 520/560, det går bedre nå, skal ta av artic cooling og pasta og kline på nytt lag og sette den på igjen, men hvordan rengjør jeg alt skikkelig, er det bare og tørke av med papir kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå