Biffer'n Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Har nettopp lastet ned den nye WW2 modden og storkoser meg! Desverre får jeg alltid etter 5-10 min "connection problems detected" og blir disconnected hver gang! Hva kan jeg gjøre med det? Noen tips? Har aldri skjedd tidligere i ett sånt omfang i hverken BFV eller BF 1942! Argh, dumme mod... Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 sjekk grundig(!) etter nye updates. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Har nettopp lastet ned den nye WW2 modden og storkoser meg! Desverre får jeg alltid etter 5-10 min "connection problems detected" og blir disconnected hver gang! Hva kan jeg gjøre med det? Noen tips? Har aldri skjedd tidligere i ett sånt omfang i hverken BFV eller BF 1942! Argh, dumme mod... Skjedde det samme med meg da modden var 1 veke gammmel. siden har eg ikkje gidda å spille. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Har aldri hatt problemer med ww2 modden, prøv og installer modden på nytt... Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Det er jo så jævlig irriterende!!! Hvorfor kan ikke ting bare funke? Jeg har ikke mora meg like mye siden jeg var avhengig av BF 1942. Og Iwo Jima og Wake med masse vegetasjon er jo rått. Argh, så irriterende... Lenke til kommentar
logitech89 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 WW2 modden suger... bare slett den! Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) nope.... WW2 modden rocke zabie Endret 23. september 2004 av Liestöl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå