JumboJet Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Lurer på om denne passer til vanlig pc bruk som å se på film, jobbe med word, java og excel. Den skal ikke brukes til spilling.. Håper på raske svar. Lenke til kommentar
JumboJet Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Er det noen som har hatt problemer med denne bærbare? Håper på svar(lurer på en del ting)!! Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 hadde vært en ide om du kunne LINKE til bilde eller PRODUKTSIDE, slik at vi vet hva du snakker om. sikker en del som vet, men hvis du har lyst på litt mere feedback så hadde altså en link vært tingen. Lenke til kommentar
JumboJet Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Link! Endret 14. desember 2004 av JumboJet Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ser ut som om det er med "gammel" celeron.....da vil den jo støye en del... Mangler også en ting som cd-brenner.....det vil man savne... Men til de tingene du nevnte i første posten din duger den.... Lenke til kommentar
JumboJet Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg har vel en oppdatert versjon av den jeg da, min har cd-brenner. Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 jeg vil ikke anbefale den. de er bulkete og stygge å se på. de bråker og det er dårlig batterilevetid på de. har flere venner med slike så jeg andrehåndskunnskap om det. gå heller for en av de netshop lagde bærbare eller en høyere HP modell som du får tak i både på nett og på elkjøp/expert. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 jeg vil ikke anbefale den. de er bulkete og stygge å se på. de bråker og det er dårlig batterilevetid på de. har flere venner med slike så jeg andrehåndskunnskap om det. Helt enig. Har en slik lignende modell fra HP ca ett år gammel, den støyer så infernalsk at vi måtte bytte den ut med en ny Toshiba. Treg service fra HP også, HD røyk i min og da måtte den sendes ut av landet til belgia noe som tok alt for lang tid så jeg kjøpte en ny for egne penger og byttet selv. Treg er den også. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Det er en fin varmeovn på kalde dager Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Det er en fin varmeovn på kalde dager men til det kan du også kjøpe en FINERE varmeovn til 300 kr, som YTER mye mer! Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det verste med å kjøpe en slik maskin er igrunnen reperasjon/garanti på den. Det er per dags dato INGEN verksted i Norge som er godkjente til å fikse Pavillion laptopene, inkludert min arbeidsplass, så disse sendes direkte til Nederland. Noe som igjen vil forårsake en del venting for det hvis du kjøper den ny med garanti. Som mange andre her har nevnt har den dårlige batterilevetid, støyer nokså mye, i tillegg til at den har en Celeron prosessor..Grøss og gru! Nei, styr unna! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå