inaktiv000 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Les denne artikkelen... Ikke rart at mange ikke har tiltro til politiet! Saken blir prioritert fordi det gjelder en kollegas bil, hvis du skjønner - De fem politimennene var her i én og en halv time. Politiet sa: «Nå har du sjansen til å innrømme det og gjøre opp privat, så blir det ikke noe sak.» Politi-konen må ha gjettet at jeg hadde gjort det, fordi jeg dro hjem like før henne. PS: Da Robert Andersen, som er DJ, opplevde innbrudd i bilen en uke etter «bulke-saken» og ble frastjålet musikkutstyr for 50.000 kroner, fikk han beskjed fra politiet om at slike saker ikke prioriteres. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Selv om noen politifolk oppfører seg som komplette idioter er majoriteten ok folk. Jeg kan dog være enig i at det virker som om konsentrasjonen av idioter er noe høyere hos politiet enn i andre deler av befolkningen. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Politiet i Norge er et av verdens minst maktmisbrukende politietater. Selvfølgelig finnes det idioter, som det gjør overalt i samfunnet Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Tror ikke dette er noe som pleier å skje, men det er et godt bevis på at "makt korruperer" Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Så har media også en tendens til å blåse ting "litte granne" opp og vri og vende på alt da Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Skandaler selger vet du Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 "Skandale" selger ja, vg og andre "formiddlere av sannheten" juger så det renner av dem bare så de kan selge, politiet i Trondheim gjør en god jobb utifra de resursene de har til rådighet og jeg stoler mere på hva politiet sier om saken enn vg. Lenke til kommentar
nord Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 noen som har sett "Super Trooper"? kul film Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jupp morro film men helt utenfor topic. Lenke til kommentar
nord Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 ikke helt utenfor, maktmisbruk og politi, men nok om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå