Deadringer Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) hvordan overclokker jeg 3d kort generelt og hvor mye kan jeg overclokke ati radeon 9600xt? å hvilke kort vil det yte ca likt som når det er overclokk'a? Endret 22. september 2004 av headcleaver Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hva fikk du i engelsk? overcloaka = overklokket/overclocked regner jeg med Last ned rivatuner fra www.guru3d.com så er det bare for deg å stille opp frekvens på core/minne litt og litt til det sier stopp. Klokk så ned et par mhz Spørr mer hvis du lurer på no Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 ok, takk skal du ha (har retta feil'a ) hvordan veit jeg om kortet vil tåle klokking'a? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Hehe, det vil tåle noe klokking. Er bare å sjekke, se hvor langt du kommer Lykke til a EDIT: Post nummer 1200 Endret 22. september 2004 av Typhon Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 ok takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå