toreide Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Har nå satt sammen delene jeg kjøpte fra Danger Den. Oppsettet består av følgende deler: TDX cpu-blokk Maze 4 gpu-blokk Maze 4 chipset-blokk dobbel heatercore radiator DD 12v pumpe + fillcap, div. andre deler Systemet kjører nå på: cpu: 200 x 10 vcore: 1,675v ddr sdram: 2,8v chipset: 1,6v agp: 1,5v Temperaturer med luftkjøling: Prime95: 52 C idle: 45 C Vannkjøling: Prime95: 41 C idle: 34 C Lurer på om dette er normale temperaturer med et slikt oppsett. Jeg har et problem som muligens fører til at systemet ikke kjøler optimalt: Vannslangen fra gpu-blokk til chipset får en liten knekk som muligens hindrer maks gjennomstrømming. Har sett tipset om ståltråd tvinnet rundt slangen . men lurer på om det er kraftig nok til å rette ut en så skarp knekk. Andre triks jeg kan bruke? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Ser ut som greie temperaturer. Hva slag slange bruker du? Om du bruker 1/2" Tygonslanger fra DD, vil disse forme seg litt etterhvert. Du kan også sette på en eller to strips på knekken, og se om dette hjelper. Disse tror jeg du kan fjerne etter en stund når slangene har "gått seg til". XenZor Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg bruker Kuyriama slanger 3/8 fra Microplex. har brukt en strips som er festet stramt rundt knekken for at det ikke skal skje. Fungerer veldig bra Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Ellers så kan du jo stikke en tur på tess eller microplex og kjøpe en slange albue? De fungerer jo også ypperlig! -Carl Oscar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå