Hes Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Jeg har nettopp kjøp meg dvdbrenner.. etter jeg fikk den har den slutta å boote feks. winxp cd'en .. så jeg får ikke formatert.. hva kan jeg gjøre for å formatert nå .. (ps. er riktig innstilt i bios) trenger hjelp asap EDIT: glemte å nevne at jeg ikke har diskett stasjon lengre Endret 22. september 2004 av HES Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Har du flere CD / DVD stasjoner? Sjekket at master / slave jumpere er satt rett? Prøvd å koble fra den andre? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 sjekk bios en gang til, velg first boot device, og sjekk at den riktige hardisken står først. Om dvdbrenneren deler kabel med hardisken, så er det greit å sjekke som nevnt over, at master/slave er korrekt satt. Om du ikke ser at hardisken vises i boot frekvensen/bios, er det noe galt, kanskje det er den nye brenneren din, eller som nevnt ovenfor... kablene og master/slave! lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå