schox Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Hei. Har en webcam som skal kobles fysisk på en server (MS-IIS (2003 server), og i den forbindelse er jeg ute etter en enkel server service (program som kjører som en service) som kan lagre webcam bildet i .jpg format hvert minutt rett på disk. Søker på google, men jeg finner ikke noe fornuftig, det meste er beregnet for arbeidsstasjoner. (helst gratis da ) Endret 22. september 2004 av schox Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hm. Hvorfor kjører du Windows som server? - Vel, du har nok en grunn. Uansett om du ikke har finnes det mange programmer som gjør dette på Linux. F.eks "camsource" som jeg bruker selv... - Ellers så kan du jo bare skrive et lite script selv. Kan du ikke bash scripting så kan jeg gjøre det for deg. Det er veldig lett nemlig (dette var da kun om du kjørte Linux på serveren) Lenke til kommentar
Skroting Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Må gjøre noe fornuftig i livet mitt også. Virker ikke sånn, siden du svarte på noe helt annet en han spurt om. Endret 22. september 2004 av Skroting Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 på'n igjen. Se på www.tucows.com Det kryr av mye snacks til pc fun. Lenke til kommentar
schox Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 på'n igjen. Se på www.tucows.com Det kryr av mye snacks til pc fun. Takker for svar, men det er ingenting på Tucows som ifg. spec. kan brukes... Det ideelle programmet er "MS timershot", men det fungerer ikke på 2003... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Må gjøre noe fornuftig i livet mitt også. Virker ikke sånn, siden du svarte på noe helt annet en han spurt om. Det er ikke noe galt å komme med alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå