JobJolly Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hei folkens Har problemer med Burnout3 og online spilling. Når jeg starter spillet så får jeg spørsmål om jeg vil spille i 50Hz eller 60Hz. Siden de fleste PAL tv er i 50Hz så velger jeg dette. Når jeg da går online får jeg beskjed at nesten alle 90% av alle hoster kjører i 60Hz..... .... ok jeg starter på nytt og velger 60Hz modus og går online. Da får jeg beskjed at alle kjører i 50Hz Hvorfor dette??? De får jeg får koblet opp får jeg ofte beskjed om at jeg ikke kan kommunisere med Noen andre med Burnout 3 og ps2 som har oppled samme?? Mvh Jolly Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Får du ikke spilt da? Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 mener jeg har lest en plass at det var problemer med online spillinga på burnout 3. husker bare ikke hvor Lenke til kommentar
JobJolly Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Joda det hender en gang i blant, men når det er så mangel hoster med ledig plass så er det litt irriterende. Mvh Jolly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå